سبد خرید
0

No products in the cart.

Return To Shop
حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

76610658021

با ما در تماس باشـید

لوگو

طراحی و اجرای لوگو

طراحی تخصصی و مفهومی توسط مجموعه دینو

تمامی شرکت‌های تجاری، تولیدی و صنعتی و هم‌چنین کسب وکارهای کوچک نیاز به یک نشان اختصاری دارند که بیانگر شیوه کار و حرفه تخصصی آن مجموعه باشد. تا از این طریق نوع خدمات اهداف و محصولشان را سریع‌تر به مخاطب معرفی کنند. به واسطه خلاقیت، منحصر به فرد بودن و بصری بودن در اذهان حک شده و ماندگاری بیشتری در ذهن مخاطب داشته باشند. گروه چاپ دینو با تیم حرفه ای طراحی مجموعه ای کامل از هر آنچه که یک برند برای متمایز شدن و دیده شدن لازم دارد ارایه می دهد.طراحی لوگو در گروه خلاق ما به شیوه ای کاملا حرفه ای و متمایز انجام می شود.

طراحی لوگو

ضرورت طراحی لوگو

شرکت‌های بزرگ همگی می دانند ساخت لوگو حرفه ای برای کسب و کارها، از اهمیت بالایی برخوردار است. یک لوگوی مناسب باعث خواهد شد تا در ذهن مخاطب خود بمانید و مخاطب برای مدت زمان بیشتری برند شما را بخاطر بسپارد. با طراحی لوگو، برای سازمان و کسب و کار خود، یک هویت جدید ایجاد می کنید. هویتی که باعث درخشش بیشتر کسب و کار شما خواهد شد. در ادامه می توانید برخی از مزایای طراحی لوگو اختصاصی را مشاهده کنید:

متفاوت فکر کنید!
برای دیده شدن

متفاوت فکر کنید!

انواع طراحی و هزینه طراحی

 

 

طراحی لوگو تایپ

این نوع طراحی که بسیار مورد توجه همه اقشار جامعه قرار گرفته است به این صورت انجام می گردد که لوگو بصورت اسم مجموعه، سازمان و یا شغل شما طراحی می گردد. در این نو طراحی با در نظر گرفتن نوع شغل اسم مجموعه بصورت لوگو طراحی می گردد و بشکل شکیل و زیبایی از عناصر و حروف استفاده شده در اسم مجموعه استفاده می گردد.

 

 

طراحی اختصاصی لوگو بر پایه تصویر 

این نوع طراحی به این صورت انجام می گردد که لوگو بصورت تصویر برا اساس نوع و ضمینه کاری مجموعه، سازمان و یا شغل شما طراحی می گردد. در این نو طراحی از عناصری استفاده می شود که با کسب و کار  در ارتباط است و با در نظر گرفتن نوع شغل تصویری بصورت لوگو طراحی می گردد و بشکل شکیل و زیبایی در بالا و یا کنار نام مجموعه قرار می گیرید .

 

طراحی لوگو بر اساس لوگوی نمونه ارسالی از سمت خود شما

این نوع طراحی به این صورت انجام می گردد که نمونه ای از یک طرح که قبلا اجرا شده است و متعلق به یک مجموعه دیگر است و شما می خواهید که لوگوی مجموعه شما شبیه به آن انجام گردد. نمونه طرح را ارسال نموده و پس از مشاوره با طراحان مجموعه طراحی شما آغاز می گردد. مزیت این نوع سفارش این است که سفارش شما سریع تر از سفارش های دیگر آماده و تایید می گردد و دیگر نیازی به اصلاح و تغییر طرح نیست و خیلی سریع تر به طرح دلخواهتان می رسید.

 

 

اجرای مجدد لوگو بر اساس طراحی قبلی

این نوع طراحی به این صورت انجام می گردد که مجموعه و یا سازمان شما داری لوگو و نشان اخصاری می باشد، ولی فایل اصلی و یا با کیفیت آن را برای چاپ یا موارد دیگر ندارید و باید مجدد اجرا و یا طراحی گردد. برای سفارش لطفا با واحد طراحی مجموعه تماس گرفته و هماهنگی های لازم را قبل از سفارش انجام دهید.

برخی نمونه های لوگو و طراحی برند در مجموعه دینو

طرح لوگو
طراحی لوگو اسم
لوگو تایپ
نمونه طراحی لوگو
طراحی لوگو خاص
طراحی لوگو تجارتی
طراحی لوگو آرم
ساخت و طراحی لوگو
طراحی لوگو شرکتی
طراحی لوگو تایپ
طراحی لوگو
شرکت طراحی لوگو
طراحی لوگو جوراب
طرح لوگو
لوگو
لوگو مزون
طراحی لوگو ارزان
طراحی logo
لوگو
طراحی لوگو
طراحی لوگو کافه