سبد خرید
0

No products in the cart.

Return To Shop
حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

76610658021

با ما در تماس باشـید

طرح آماده سرنسخه

طراحی سرنسخه | طرح سرنسخه| طرح آماده و لایه باز سرنسخه

طراحی سرنسخه:

گروه چاپ دینو با در نظر گرفتن تمامی سلایق و برای تمامی مشاغل،  طـرح های سرنسخه زیبا، خلاقانه و فانتزی را در سایت قرار داده ایم، تا شما عزیزان برای راحت تر  و سریع تر به طرح دلخواه تان برسید. تمام مشاغل دسته بندی شده و به راحتی می توانید طرح مورد نظر را انتخاب کنید. طرح های موجود در  دسته شرکتی برای تمامی مشاغل، موسسات، سازمانها و … مناسب و کاربردی می باشد و هر شخص با توجه به سلیقه خود می تواند از بین هزاران طرح آماده سرنسخه، طرح دلخواه خود را انتخاب نماید.

چطوری باید از طرح ها استفاده کنم؟

برای سفارش طراحی لطفا  از طریق سفارش آنلاین، سفارش طراحی آماده سفارش طراحی خود را  ثبت کرده و کد طرح و اطلاعات شخصی خود را ارسال کنید تا طراحان ما کارتان را طراحی و نهایی کنند.

طرح، رنگ و عکس طرح ها را میتونیم تغیر بدیم؟

خیر، طرح های آماده قایل ویرایش در طراحی نمی باشند فقط بعضی از طرح ها را می توان رنگ و تصویر بکار رفته در طراحی را ویرایش (2 مرتبه) کرد که باید قبل از سفار ش با قسمت طراحی هماهنگ گردد.

اگه از این طرح های آماده خوشم نیومد چی؟

شما می توانید از طریق سفارش آنلاین، سفارش طراحی اختصاصی ثبت کرده و اطلاعات شخصی خود نظیر لوگو، رنگ سازمانی، آدرس و تلفن و … را ارسال نمائید تا با توجه به زمینه کاری و خواسته شما برایتان (توسط طراحان  چاپ دینو) طراحی شود.