سبد خرید
0

No products in the cart.

Return To Shop
حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

76610658021

با ما در تماس باشـید

کارت ویزیت تأسیسات و سرویس‌های تخصصی

طراحی کارت ویزیت | طرح کارت ویزیت | طرح آماده و لایه باز کارت ویزیت تاسیسات

طراحی کارت ویزیت:

گروه چاپ دینو با در نظر گرفتن تمامی سلایق و برای تمامی مشاغل،  طـرح های کارت ویزیت زیبا، خلاقانه و فانتزی را در سایت قرار داده ایم، تا شما عزیزان برای راحت تر  و سریع تر به طرح دلخواه تان برسید. تمام مشاغل دسته بندی شده و به راحتی می توانید طرح مورد نظر را انتخاب کنید. طرح های موجود در  دسته شرکتی برای تمامی مشاغل، موسسات، سازمانها و … مناسب و کاربردی می باشد و هر شخص با توجه به سلیقه خود می تواند از بین هزاران طرح آماده کارت ویزیت، طرح دلخواه خود را انتخاب نماید.

کارت ویزیت تاسیسات

چطوری باید از طرح ها استفاده کنم؟

برای سفارش طراحی لطفا  از طریق سفارش آنلاین، سفارش طراحی آماده سفارش طراحی خود را  ثبت کرده و کد طرح و اطلاعات شخصی خود را ارسال کنید تا طراحان ما کارتان را طراحی و نهایی کنند.

طرح، رنگ و عکس طرح ها را میتونیم تغیر بدیم؟

خیر، طرح های آماده قایل ویرایش در طراحی نمی باشند فقط بعضی از طرح ها را می توان رنگ و تصویر بکار رفته در طراحی را ویرایش کرد که باید قبل از سفار ش با قسمت طراحی هماهنگ گردد.

اگه از این طرح های آماده خوشم نیومد چی؟

شما می توانید از طریق سفارش آنلاین، سفارش طراحی اختصاصی ثبت کرده و اطلاعات شخصی خود نظیر لوگو، رنگ سازمانی، آدرس و تلفن و … را ارسال نمائید تا با توجه به زمینه کاری و خواسته شما برایتان (توسط طراحان  چاپ دینو) طراحی شود.

نقش کارت ویزیت حرفه‌ای در تبلیغات و جذب مشتریان برای تأسیسات و سرویس‌های تخصصی

استفاده از کارت ویزیت برای مشاغل گوناگون همچنان یکی از راه‌های بازاریابی خوب و پرطرف‌دار به شمار می‌رود. اگر شما در مشاغل فنی و خدماتی فعالیت می‌کنید، داشتن یک کارت ویزیت تأسیسات یا تعمیرات که بیانگر خدمات و اطلاعات شما باشد، ضروری است. در این مقاله ما قصد داریم تا شما را بیشتر با ضرورت کارت ویزیت برای مشاغل گوناگون به‌ویژه مشاغل حیطه تأسیسات و سرویس‌های تخصصی آشنا کنیم و به شما پیشنهاد کنیم که هرچه زودتر به فکر سفارش کارت ویزیت آماده تأسیسات برای کسب‌وکارتان باشید.

چرا کارت ویزیت یکی از بهترین روش‌های بازاریابی برای شما به شمار می‌رود؟

کارت ویزیت که حاوی اطلاعات مربوط کسب‌وکار و راه‌های ارتباط با شما است، یک کارت کوچک ولی بسیار مهم است؛ چراکه شما به‌سادگی می‌توانید در موقعیت‌های مختلف از آن برای معرفی خود و کسب‌وکارتان استفاده کنید. بسیاری از مردم در زمانی که نیاز به استفاده از خدمات ارائه شده در کسب‌وکار شما داشته باشد به سراغ کارت ویزیتی که از شما دارند رفته و با شما در تماس خواهند بود.

امروزه سیل عظیمی از تبلیغات برای مشاغل مختلف را در فضای مجازی شاهد هستیم؛ اما هنوز هم زمانی که پکیج یا سایر سیستم‌های حرارتی و برودتی منزلمان دچار مشکل شود به سراغ کارت ویزیت تعمیرات پکیج می‌رویم تا هرچه سریع‌تر برای تعمیر آن مراجعه کنند و کمتر پیش می‌آید که از تبلیغات منتشر شده در فضای مجازی شماره و آدرسی را به ذهنمان سپرده باشیم تا از آن‌ها استفاده کنیم. مطالعه رفتار افراد و مشتریان در چنین مواردی نشان می‌دهد که هنوز هم انتخاب اول افراد مراجعه به کارت ویزیت تأسیسات و تعمیرات است و اگر شما چنین خدماتی ارائه می‌کنید بهتر است که همین امروز برای سفارش کارت ویزیت آماده تأسیسات اقدام کنید تا شما هم در صدر لیست انتخاب‌های مشتریان باشید.

سه دلیل دیگر برای اثبات مهم بودن کارت ویزیت تأسیسات و تعمیرات

مشاغلی که خدمات مربوط به سرویس و تعمیر وسایل را در جامعه انجام می‌دهد با طیف گسترده‌ای از افراد به‌عنوان مشتریان در ارتباط هستند. کمتر کسی پیدا می‌شود که نیاز به خدمات و سرویس‌های تخصصی در زمینه تأسیسات نداشته باشد. شما که در این زمینه فعالیت می‌کنید لازم است که بتوانید خود را به مشتریان احتمالی خود به‌خوبی معرفی کرده و اطلاعات تماستان را در اختیارشان قرار دهید. کارت ویزیت تأسیسات و تعمیرات برای این منظور انتخاب خوبی است. اما تنها فایده این کارت ویزیت این مورد نیست و به دلایل زیر شما باید همین امروز برای سفارش کارت ویزیت آماده تأسیسات اقدام کنید:

1. برند خود را در ذهن‌ها ثبت کنید

زمانی که شما باتوجه‌بویژگی‌های برندتان مانند رنگ، لوگو، فونت و… یک کارت ویزیت تأسیسات اختصاصی برای خود سفارش می‌دهید، این امکان را دارید که به‌مرور در ذهن اطرافیان و مشتریان خود با آن ویژگی‌ها شناخته شوید. زمانی که افراد برای انجام کارهای مربوط به تأسیسات و تعمیرات به دنبال یک شرکت معتبر هستند، اولین نفر به شما فکر می‌کنند؛ چراکه برندتان در ذهن آن‌ها ثبت شده است.

2. اعتبار بیشتری به کسب‌وکارتان می‌بخشید

وقتی که شما کارت ویزیت تعمیرات پکیج یا کارت ویزیت مربوط به خدمات سرویس‌های تخصصی خود را به افراد و مشتریان خود ارائه می‌کنید، در ذهن آن‌ها شرکت یا شخص شما بسیار معتبرتر نقش خواهید بست. زمانی این اعتبار واقعاً بالا خواهد رفت که طراحی کارت ویزیت شما اختصاصی بوده و شما نیز در ارائه خدماتتان حرفه‌ای عمل کنید.

3. مشتریان به شما دسترسی بهتری خواهند داشت

همان‌طور که پیش‌تر هم گفتیم در زمانی که افراد برای تعمیرات، نصب یا سرویس وسایل خود نیاز به نیروی تأسیساتی داشته باشند نخست به سراغ کارت ویزیت‌هایی که شما به آن‌ها داده بودید، خواهند رفت. اگر شما به‌خوبی مهم‌ترین خدماتی که ارائه می‌کنید را در کارت ویزیت خود نوشته باشید و با مشکل آن‌ها تطابق داشته باشد شما را برای انجام کارهای خود انتخاب خواهد کرد. درست، کامل و دردسترس‌بودن شماره‌های تماس هم می‌تواند کار را برای مشتری راحت‌تر کرده و زودتر شما را برای انجام کار فرابخواند.

ویژگی‌های یک کارت ویزیت تأسیسات حرفه‌ای چیست؟

حالا که دانستیم داشتن کارت ویزیت چقدر برای یک کسب‌وکار تأسیسات و سرویس‌های تخصصی ضروری است، باید این نکته را هم در ذهن داشته باشید که خودکارت ویزیت هم باید به‌صورت حرفه‌ای طراحی شده باشد، در غیر این صورت نتیجه عکس داشته و اعتبار برند شما زیر سؤال خواهد رفت. ما در این جا ویژگی‌های یک کارت ویزیت حرفه‌ای را برایتان برمی‌شماریم:

1. بیانگر برندتان باشد

مهم است که کارت ویزیت شما مرتبط با کسب‌وکارتان بوده و ویژگی‌های برندتان مانند لوگو، رنگ، فونت، اسم و… را در خود بازتاب کند. بهتر است که یک‌روی کارت ویزیت، لوگو و نام تجاری خود را ذکر کنید تا بهتر در ذهن مخاطبان شما قرار بگیرد. اگر هنوز برای لوگو، نام برند و موارد مرتبط با آن اقدامی نکرده‌اید، بهتر است که زودتر درمورد آن تصمیمی بگیرید.

2. ارائه درست و کافی خدمات ارائه شده

درصورتی‌که بر روی کارت ویزیت تأسیسات یا شرکت تعمیراتی خود از خدماتی که ارائه می‌دهید صحبت کنید، به مشتریان این امکان را می‌دهید که باتوجه‌به نیاز و مشکلی که دارند با شما تماس بگیرند. ذکر درست و واقعی این خدمات بسیار مهم است. زمانی که شما بر روی کارت ویزیت آماده تأسیسات یا تعمیرات به خدماتی اشاره می‌کنید که از پس آن‌ها برنمی‌آیید، اعتبار خودتان را زیر سؤال می‌برید و شاید حتی مشتریان ناراضی برایتان تبلیغات منفی انجام دهند. بهتر است که چند مورد از اساسی‌ترین خدماتی که شما را از دیگر همکارانتان متمایز می‌کند را در کارت ویزیت ذکر کنید.

3. طراحی خلاقانه، کلید در ذهن مشتری‌ها ثبت‌شدن است

وقتی که کارت ویزیت تعمیرات پکیج شما از بقیه همکارانتان طراحی بهتر و خلاقانه‌تری داشته باشد، در جمع ده‌ها کارت ویزیت مختلف، اول از هم انتخاب خواهید شد و مخاطبان را وسوسه خواهید کرد تا شما را انتخاب کرده و با شما تماس بگیرند. طراحی خلاقانه می‌تواند شامل نوشته‌های روی کارت ویزیت شما هم بشود. وقتی که شما شعار برند یا توضیحات خدماتتان را با بیانی خلاقانه و حرفه‌ای نگارش کنید از روش کپی‌رایتینگ مارکتینگ برای جذب مشتریان استفاده کرده‌اید که بازدهی بسیار بالایی خواهد داشت.

سخن پایانی

ما در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با نکاتی که باید در زمان انتخاب یا سفارش کارت ویزیت تأسیسات بدانید، آشنا کنیم. شما می‌توانید انواع کارت ویزیت آماده تأسیسات را برای کسب‌وکارتان سفارش دهید و اگر به دنبال یک کارت ویزیت خاص و تأثیرگذارتر هستید این امکان برایتان فراهم است که کارت ویزیت اختصاصی خود را به تیم حرفه‌ای طراحی ما سپرده و ازاین‌پس با کارت‌های ویزیت جذاب و خلاقانه، برندتان را بیش‌ازپیش معرفی کرده و مخاطبان را به مشتریان خود تبدیل کنید.