سبد خرید
0

No products in the cart.

Return To Shop
حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

76610658021

با ما در تماس باشـید

طرح آماده شیرینی فروشی

طراحی کارت ویزیت | طرح کارت ویزیت | طرح آماده و لایه باز کارت ویزیت شیرینی فروشی

طراحی کارت ویزیت:

گروه چاپ دینو با در نظر گرفتن تمامی سلایق و برای تمامی مشاغل،  طـرح های کارت ویزیت زیبا، خلاقانه و فانتزی را در سایت قرار داده ایم، تا شما عزیزان برای راحت تر  و سریع تر به طرح دلخواه تان برسید. تمام مشاغل دسته بندی شده و به راحتی می توانید طرح مورد نظر را انتخاب کنید. طرح های موجود در  دسته شرکتی برای تمامی مشاغل، موسسات، سازمانها و … مناسب و کاربردی می باشد و هر شخص با توجه به سلیقه خود می تواند از بین هزاران طرح آماده کارت ویزیت، طرح دلخواه خود را انتخاب نماید.

طرح کارت ویزیت قنادی

چطوری باید از طرح ها استفاده کنم؟

برای سفارش طراحی لطفا  از طریق سفارش آنلاین، سفارش طراحی آماده سفارش طراحی خود را  ثبت کرده و کد طرح و اطلاعات شخصی خود را ارسال کنید تا طراحان ما کارتان را طراحی و نهایی کنند.

طرح، رنگ و عکس طرح ها را میتونیم تغیر بدیم؟

خیر، طرح های آماده قایل ویرایش در طراحی نمی باشند فقط بعضی از طرح ها را می توان رنگ و تصویر بکار رفته در طراحی را ویرایش کرد که باید قبل از سفار ش با قسمت طراحی هماهنگ گردد.

اگه از این طرح های آماده خوشم نیومد چی؟

شما می توانید از طریق سفارش آنلاین، سفارش طراحی اختصاصی ثبت کرده و اطلاعات شخصی خود نظیر لوگو، رنگ سازمانی، آدرس و تلفن و … را ارسال نمائید تا با توجه به زمینه کاری و خواسته شما برایتان (توسط طراحان  چاپ دینو) طراحی شود.

سفارش کارت ویزیت آماده شیرینی‌فروشی

سفارش کارت ویزیت آماده شیرینی‌فروشی می‌تواند به شیرینی‌فروشان کمک کند تا ارتباط بهینه‌تری با مشتریان خود برقرار کنند. استفاده از یک کارت ویزیت هوشمندانه علاوه بر جذب مشتریان جدید، باعث ایجاد هویت برند در ذهن مشتریان می‌شود. امروزه کسب‌وکارهای مختلف برای رقابت با رقبای خود نیاز به استفاده از شیوه‌های مختلف بازاریابی دارند. در این بخش می‌خواهیم به اهمیت کارت ویزیت برای حرفه شیرینی‌فروشی پردازیم.

تأثیر کارت ویزیت آماده شیرینی‌فروشی در بازاریابی

با دیجیتالی‌شدن بسیاری از فعالیت‌های بازاریابی، انتخاب شیوه‌های مناسب بازاریابی باعث می‌شود تا اثرگذاری تبلیغات به شکل قابل‌توجهی افزایش پیدا کند. شیرینی‌فروشی یکی از شغل‌های محبوب امروزی است که همواره در هر شرایطی مشتریان مخصوص به خود را دارد. شیرینی‌فروشان برای این که بتوانند بازاریابی را با هزینه محدود انجام دهند، کافی است سفارش چاپ کارت ویزیت شیرینی‌فروشی را در برنامه خود قرار دهند. از مهم‌ترین تأثیرات کارت ویزیت حرفه‌ای در شغل قنادی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
·حفظ ارتباط با مشتریان
یکی از مهم‌ترین دلایل و تأثیرگذاری استفاده از کارت ویزیت حرفه‌ای، حفظ ارتباط با مشتریان قبلی است. قنادی‌ها با تهیه کارت ویزیت جذاب که دارای طراحی زیبا باشد، می‌توانند به‌راحتی مشتریان قبلی خود را حفظ کنند. ارائه کارت ویزیت در زمان خرید باعث می‌شود تا مشتریان در مواقع نیاز بتوانند ارتباط سریع‌تری با شیرینی سرا برقرار کنند.
·جذب مشتریان جدید
کارت ویزیت علاوه بر حفظ مشتریان قبلی، باعث حفظ جذب مشتریان جدید نیز می‌شود. توزیع کارت ویزیت آماده شیرینی‌فروشی به افراد جدید، این شانس را می‌دهد که مشتریان بتوانند خریدهای خود را از قنادی افزایش دهند. دراین‌بین انتخاب طرح کارت ویزیت مهم است چرا که طرح انتخابی باید دارای جذابیت بالایی باشد.
·ایجاد هویت برند
کارت ویزیت علاوه بر جذب مشتریان جدید باعث ایجاد هویت برند در ذهن مشتریان می‌شود. اگر کارت ویزیت انتخاب شده دارای جذابیت خاصی در طراحی باشد، همواره در ذهن مخاطبان یادآوری می‌شود. اگر دارای مهارت شیرینی‌پزی هستید و یا در کارگاه قنادی فعالیت می‌کنید، بهتر است برای انتخاب کارت ویزیت به طراحی کارت توجه داشته باشید.
·دسترسی سریع مشتریان به محصولات
انتخاب کارت ویزیت آماده شیرینی‌فروشی باعث می‌شود تا مشتریان با داشتن کارت ویزیت، در مواقع لزوم، به خدمات و محصولات شما دسترسی داشته باشند. بر روی کارت ویزیت باید انواع راه‌های ارتباطی درج شده باشد.

ویژگی‌های کارت ویزیت قنادی باکیفیت

یک سری ویژگی‌های کلیدی در طراحی کارت ویزیت وجود دارند که رعایت‌کردن آنها باعث می‌شوند تا در نهایت سفارش‌دهندگان یک انتخاب هوشمندانه داشته باشند:
·ارائه اطلاعات کامل
برخی از افراد به دلیل مهارت زیاد در تهیه انواع کیک و شیرینی، خدمات خود را در منزل ارائه می‌دهند. سفارش کارت ویزیت برای این افراد باید به‌گونه‌ای باشد که اطلاعات کامل و آدرس دقیق در آن ذکر شده باشد. انتخاب کارت ویزیت شیرینی‌خانگی ازاین‌دست از کارت‌های ویزیت است که باید به‌صورت دقیق به خدمات و محصولات ارائه شده اشاره شود.
·استفاده از تصاویر جذاب
معمولاً در انتخاب کارت ویزیت قنادی‌ها، طرح و مدل‌های انتخاب شده باید دارای جذابیت بالا باشد. تصاویر باکیفیت بالا که ارتباط مناسبی با حوزه کاری داشته باشد، می‌تواند جذابیت کارت ویزیت انتخاب شده را به شکل قابل‌توجهی افزایش دهد. بهتر است کارت ویزیت‌هایی انتخاب شود که بر روی آن عکس انواع کیک و شیرینی خوشمزه درج شده باشد.
·استفاده از فونت مناسب
علاوه بر اهمیت طراحی و انتخاب تصاویر جذاب در کارت ویزیت، فونت نیز اثربخشی زیادی بر روی جذب مشتریان دارد. نوشته‌های روی کارت ویزیت باید دارای رنگ واضح و فونت قابل‌قبول باشد.
باتوجه‌به موارد گفته شده، انتخاب یک کارت ویزیت باکیفیت و درجه یک، بر اساس بودجه و سلیقه هر فرد تعیین می‌شود. انتخاب کارت ویزیت آماده شیرینی‌فروشی باتوجه‌به اینکه دارای طرح‌های آماده است، باعث می‌شود تا افراد با بودجه محدود بتوانند بهترین مدل‌ها را انتخاب کنند.
·انعطاف‌پذیری کارت ویزیت
کارت ویزیت انتخاب شده باید به‌گونه‌ای باشد که در صورت نیاز بتوان به آن اطلاعات تازه و جدیدتری را اضافه کرد. خدمات شیرینی‌فروشی‌ها و قنادی‌ها به شکل دوره‌ای دستخوش تغییرات مختلف می‌شود، ازاین‌رو باید امکان ویرایش و اضافه‌کردن موارد جدید وجود داشته باشد.
·استفاده از متن‌های جذاب
کارت ویزیت باید به‌گونه‌ای انتخاب شود که بتوان بر روی آن بدون شلوغ‌شدن طراحی، انواع متن‌های کوتاه و جذاب را نگارش کرد. انتخاب متن کوتاه و تأثیرگذار، اثربخشی بسیار زیادی بر روی ذهن مخاطبان خواهد داشت.

انواع جنس و ابعاد کارت ویزیت قنادی

کارت ویزیت قنادی‌ها معمولاً مطابق با استانداردهای کارت ویزیت معمولی چاپ می‌شود. در نسخه استاندارد، اکثر کارت ویزیت‌های طراحی شده دارای ابعاد 5.5 در 8.5 سانتی‌متر هستند. این ابعاد باعث می‌شود تا افراد بتوانند کارت ویزیت موردنیاز خود را به‌راحتی حمل کنند. کارت ویزیت دارای انواع جنس مختلف است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
· کارت ویزیت معمولی
· کارت ویزیت با جنس کاغذ باکیفیت بالا
· کارت ویزیت با جنس کاغذ با لایه‌های مختلف
· کارت ویزیت با جنس پلاستیکی
هر کدام از کارت ویزیت‌های معرفی شده در بالا بر اساس نوع جنس به‌کاررفته در آنها می‌تواند برای کسب‌وکارهای امروزی مورداستفاده قرار بگیرد. قنادی‌ها بر حسب بودجه و سلیقه خود می‌توانند انواع کارت ویزیت را انتخاب کرده و سفارش دهند. محدودیت بودجه‌ای باعث می‌شود تا بسیاری از افراد به دنبال سفارش کارت ویزیت آماده شیرینی‌فروشی باشند.

سفارش کارت ویزیت آماده شیرینی‌فروشی

مجموعه چاپ دینو سعی کرده است تا خدمات خود را به بهترین شکل و با قیمت رقابتی به مشاغل امروزی ارائه دهد. گروه چاپ دینو با استفاده از دستگاه‌های چاپ پیشرفته و حرفه‌ای قادر است تا با به‌کارگیری متدهای جدید چاپ، انواع کارت ویزیت را برای مشاغل قنادی و شیرینی‌فروشی ارائه دهد. قیمت‌های رقابتی گروه چاپ دینو به‌عنوان یک مزیت کلیدی برای این مجموعه محسوب می‌شود.
قنادی‌ها درصورتی‌که نیاز به مدیریت هزینه‌های خود دارند، می‌توانند کارت ویزیت آماده شیرینی‌فروشی را با قیمت مناسب سفارش دهند. خلاقیت طرح‌های آماده ارائه شده برای حرفه قنادی بسیار بالاست تا افراد بر حسب سلیقه خود بتوانند از میان مدل‌های مختلف، بهترین‌ها را انتخاب کنند.