سبد خرید
0

No products in the cart.

Return To Shop
حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

76610658021

با ما در تماس باشـید

طرح آماده آژانس و پیک و حمل و نقل

طراحی کارت ویزیت | طرح کارت ویزیت | طرح آماده و لایه باز کارت ویزیت آژانس و پیک و حمل و نقل

طراحی کارت ویزیت:

گروه چاپ دینو با در نظر گرفتن تمامی سلایق و برای تمامی مشاغل،  طـرح های کارت ویزیت زیبا، خلاقانه و فانتزی را در سایت قرار داده ایم، تا شما عزیزان برای راحت تر  و سریع تر به طرح دلخواه تان برسید. تمام مشاغل دسته بندی شده و به راحتی می توانید طرح مورد نظر را انتخاب کنید. طرح های موجود در  دسته شرکتی برای تمامی مشاغل، موسسات، سازمانها و … مناسب و کاربردی می باشد و هر شخص با توجه به سلیقه خود می تواند از بین هزاران طرح آماده کارت ویزیت، طرح دلخواه خود را انتخاب نماید.

طراحی کارت ویزیت آژانس

چطوری باید از طرح ها استفاده کنم؟

برای سفارش طراحی لطفا  از طریق سفارش آنلاین، سفارش طراحی آماده سفارش طراحی خود را  ثبت کرده و کد طرح و اطلاعات شخصی خود را ارسال کنید تا طراحان ما کارتان را طراحی و نهایی کنند.

طرح، رنگ و عکس طرح ها را میتونیم تغیر بدیم؟

خیر، طرح های آماده قایل ویرایش در طراحی نمی باشند فقط بعضی از طرح ها را می توان رنگ و تصویر بکار رفته در طراحی را ویرایش کرد که باید قبل از سفار ش با قسمت طراحی هماهنگ گردد.

اگه از این طرح های آماده خوشم نیومد چی؟

شما می توانید از طریق سفارش آنلاین، سفارش طراحی اختصاصی ثبت کرده و اطلاعات شخصی خود نظیر لوگو، رنگ سازمانی، آدرس و تلفن و … را ارسال نمائید تا با توجه به زمینه کاری و خواسته شما برایتان (توسط طراحان  چاپ دینو) طراحی شود.

با کارت ویزیت حمل‌ونقل آشنا شوید

ممکن است که شما نیز تابه‌حال نام کارت ویزیت‌های مختلف را شنیده باشید. کارت ویزیت‌ها ابزارهایی هستند که از آن‌ها جهت تبلیغات کسب‌وکارها استفاده می‌شود. امروزه اکثر کسب‌وکارها چون مشاغل مسافربری و حمل‌ونقل برای جذب مشتریان از این نوع کارت استفاده می‌کنند.
طراحی و ایجاد یک کارت ویزیت خلاقانه می‌تواند تأثیر بسزایی روی شغل شما داشته باشد. در این مقاله قصد داریم دررابطه‌با کارت ویزیت حمل‌ونقل صحبت کنیم. می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر ادامه بخش را دنبال کنید.

کارت ویزیت حمل‌ونقل چیست؟

امروز صنعت حمل‌ونقل به یکی از صنایع بزرگ تبدیل شده است که افراد روزانه به طور دائم با آن سروکار دارند. می‌توان گفت که صنعت حمل‌ونقل یکی از صنایع بسیار مهم این روزها به‌حساب می‌آید. کارت ویزیت آماده آژانس و پیک و حمل‌ونقل جزو یکی از کارت‌هایی است که اطلاعات مربوط به کسب‌وکار شما را شامل می‌شود. این نوع کارت یک وسیله ارتباطی به‌حساب می‌آید که مشتریان از طریق آن می‌توانند با کسب‌وکار شما ارتباط برقرار کنند.
اگر کارت ویزیت شرکت حمل‌ونقل را مشاهده کنید، می‌توانید به‌وضوح معانی این تفاسیر را مطلع شوید. امروزه بسیاری از شرکت‌های حمل‌ونقل و آژانس‌های مسافربری برای تبلیغ کسب‌وکار خود از کارت ویزیت آماده آژانس استفاده می‌کنند. می‌توان گفت که طراحی این نوع کارت و استفاده از آن در هر کسب‌وکاری لازم است.

چرا باید از کارت ویزیت استفاده کنیم؟

شاید از خود بپرسید که چرا باید از کارت ویزیت آماده حمل‌ونقل استفاده کنیم؟ طراحی کارت ویزیت و استفاده از آن باعث می‌شود تا بتوانید مشتریان بیشتری را جذب کنید. به‌عنوان‌مثال اگر شما دارای یک آژانس مسافربری هستید، می‌توانید از کارت ویزیت آژانس برای افزایش مشتریان خود استفاده کنید.
زمانی که شما این کارت را به کاربران ارائه می‌کنید، امکان اینکه مجدداً کاربران با شما ارتباط برقرار کنند و از خدمات آژانس شما استفاده نمایند، افرایش می‌یابد. می‌توان گفت که ایجاد کارت ویزیت می‌تواند تأثیر زیادی روی جذب مشتریان داشته باشد. ارائه کارت ویزیت تاکسی‌تلفنی به مخاطبان نیز مانند ارائه کارت ویزیت آماده تاکسی باعث جذب مشتریان می‌شود.
علاوه بر این مورد در نظر داشته باشید که هزینه طراحی کارت ویزیت تاکسی بسیار اقتصادی است. شما می‌توانید با صرف هزینه‌ای نسبتاً کم این کارت بسیار کاربردی را ایجاد نمایید و از مزایای متعددی بهره‌مند شوید.

نقش کارت ویزیت حمل‌ونقل در جذب مشتریان

آیا طراحی کارت ویزیت باعث جذب مشتریان می‌شود؟ این جزو یکی از سؤالات رایج دررابطه‌با طراحی کارت ویزیت باربری به‌حساب می‌آید. باتوجه‌به این مثال ساده می‌توانید درک بهتری از این موضوع داشته باشید.
فرض کنید که شما در یک شرکت حمل‌ونقل و باربری مشغول به فعالیت هستید. زمانی که کارت ویزیت حمل بار را به مشتریان ارائه می‌کنید، هر زمان که مشتریان به خدمات شما نیاز پیدا کنند از طریق این کارت با شما ارتباط برقرار می‌کنند.
این مورد خود به‌تنهایی تأثیر بسیار زیادی در جذب مشتریان و مخاطبان دارد. پس در پاسخ به این سؤال که آیا طراحی کارت ویزیت در جذب مشتریان مؤثر است و یا خیر؟ با قاطعیت می‌توان گفت بله؛ طراحی کارت ویزیت روشی مؤثر در جذب مخاطبان به شمار می‌آید.

مزایا کارت ویزیت حمل‌ونقل

طراحی کارت ویزیت همواره دارای مزایا و فواید بسیار متعددی برای صاحبان کسب‌وکارها است. از فواید کارت ویزیت می‌توان به مواردی چون حفظ حضور در ذهن مشتریان اشاره نمود. کارت ویزیت، اطلاعات کلی کسب‌وکار شما را شامل می‌شود.
هنگامی که مخاطبان کارت ویزیت آماده پیک شما را مشاهده می‌کنند، اطلاعات کسب‌وکار شما در ذهن آن‌ها باقی می‌ماند. این باعث می‌شود که یک حضور ذهن قوی از اطلاعات کسب‌وکار شما داشته باشند و هنگامی که به خدمات شما نیاز پیدا می‌کنند، با شما تماس می‌گیرند.
یکی دیگر از فواید کارت ویزیت، مربوط به هزینه مناسب و مقرون‌به‌صرفه آن است. قیمت این نوع ابزار تبلیغاتی در مقایسه با کاربرد گسترده‌ای که دارد، بسیار ناچیز است. علاوه بر این مورد، کارت ویزیت بیانگر این موضوع است که شما در کارتان بسیار حرفه‌ای هستید. کارت ویزیت همیشه در دسترس است و به برقراری ارتباط میان مشتری و کسب‌وکار شما سرعت می‌بخشد.

کارت ویزیت حمل‌ونقل چه اطلاعاتی را شامل می‌شود؟

کارت ویزیت‌ها تمامی اطلاعاتی را که به حرفه و کسب‌وکار شما مربوط می‌شود، را شامل می‌شوند. این کارت یک ابزار بسیار کامل و جامع است که مشتریان و مخاطبان با مشاهده آن می‌توانند از تمامی اطلاعات مربوط به کسب‌وکار شما مطلع شوند.
به‌طوری کلی روی کارت ویزیت اطلاعاتی چون نام برند و کسب‌وکار، خدماتی را که در کسب‌وکار خود ارائه می‌دهید، آدرس محل کار، تلفن‌های تماس، راه‌های ارتباط از طریق شبکه‌های اجتماعی، وب‌سایت، نام صاحب کسب‌وکار و… درج می‌شود.
به‌طوری کلی تمامی اطلاعات مهم مربوط به کسب‌وکار خود را می‌توانید در کارت ویزیت به نمایش بگذارید. مخاطبان با نگاه‌کردن به این کارت می‌توانند از خدماتی که در کسب‌وکار خود ارائه می‌دهید مطلع شوند.
اگر می‌خواهید بدانید که در کارت ویزیت چه اطلاعاتی درج می‌شود، می‌توانید نمونه کارت ویزیت باربری را مشاهده کنید. با انجام این کار می‌توانید شناخت خود را دررابطه‌با این نوع کارت‌ها افزایش دهید. به‌طوری کلی اطلاعاتی که در کارت ویزیت درج می‌شوند اطلاعاتی هستند که مشتریان برای برقراری ارتباط با شما به آن‌ها نیاز دارند.

جمع‌بندی

آیا دررابطه‌با کارت ویزیت‌ها شناخت دقیقی دارید؟ آیا می‌دانید که کارت ویزیت چیست؟ کارت ویزیت‌ها از محبوب‌ترین ابزارهای تبلیغاتی به‌حساب می‌آیند. این نوع کارت به شما کمک می‌کند تا کسب‌وکار خود را تبلیغ کنید. طراحی کارت ویزیت دارای اهمیت بسیار بالایی است و به همین دلیل اکثر کسب‌وکارها به طراحی این نوع کارت می‌پردازند.