سبد خرید
0

No products in the cart.

Return To Shop
حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

76610658021

با ما در تماس باشـید

طرح آماده برنج فروشی

طراحی کارت ویزیت | طرح کارت ویزیت | طرح آماده و لایه باز کارت ویزیت برنج فروشی

طراحی کارت ویزیت:

گروه چاپ دینو با در نظر گرفتن تمامی سلایق و برای تمامی مشاغل،  طـرح های کارت ویزیت زیبا، خلاقانه و فانتزی را در سایت قرار داده ایم، تا شما عزیزان برای راحت تر  و سریع تر به طرح دلخواه تان برسید. تمام مشاغل دسته بندی شده و به راحتی می توانید طرح مورد نظر را انتخاب کنید. طرح های موجود در  دسته شرکتی برای تمامی مشاغل، موسسات، سازمانها و … مناسب و کاربردی می باشد و هر شخص با توجه به سلیقه خود می تواند از بین هزاران طرح آماده کارت ویزیت، طرح دلخواه خود را انتخاب نماید.

طراحی کارت ویزیت برنج فروشی

چطوری باید از طرح ها استفاده کنم؟

برای سفارش طراحی لطفا  از طریق سفارش آنلاین، سفارش طراحی آماده سفارش طراحی خود را  ثبت کرده و کد طرح و اطلاعات شخصی خود را ارسال کنید تا طراحان ما کارتان را طراحی و نهایی کنند.

طرح، رنگ و عکس طرح ها را میتونیم تغیر بدیم؟

خیر، طرح های آماده قایل ویرایش در طراحی نمی باشند فقط بعضی از طرح ها را می توان رنگ و تصویر بکار رفته در طراحی را ویرایش کرد که باید قبل از سفار ش با قسمت طراحی هماهنگ گردد.

اگه از این طرح های آماده خوشم نیومد چی؟

شما می توانید از طریق سفارش آنلاین، سفارش طراحی اختصاصی ثبت کرده و اطلاعات شخصی خود نظیر لوگو، رنگ سازمانی، آدرس و تلفن و … را ارسال نمائید تا با توجه به زمینه کاری و خواسته شما برایتان (توسط طراحان  چاپ دینو) طراحی شود.

راهنمای طراحی کارت ویزیت برنج‌فروشی

کارت ویزیت برنج‌فروشی یک نوع کارت تجاری است که به‌منظور افزایش تعداد مشتریان یک فروشگاه عرضه‌کننده برنج مورداستفاده قرار می‌گیرد. نحوه طراحی و نوع شکل‌های قرار گرفته بر روی این کارت تأثیر بسزایی در تعداد مشتریان دارد. البته لازم به ذکر است که قبل از اقدام به طراحی این نوع کارت بهتر است به بررسی نمونه کارت ویزیت برنج فروشی بپردازید.

ویژگی‌های کارت ویزیت برنج فروشی

جذابیت و گیرا بودن طرح کارت ویزیت برنج‌فروشی تأثیر بسیار زیادی در افزایش تعداد خریداران آن خواهد داشت؛ بنابراین به‌منظور طراحی این کارت برای فروشگاه برنج‌فروشی، توجه به برخی نکات بسیار حائز اهمیت است.

البته لازم به ذکر است که برای این کار می‌توانید از کارت ویزیت آماده برنج فروشی استفاده نمایید. اصلی‌ترین فاکتورهای مؤثر در جذب مشتری شامل نوع تصویر، طراحی‌ها، رنگ‌ها و… است که در ادامه به اصلی‌ترین آن‌ها اشاره می‌شود:

1. تصاویر و طرح‌های مرتبط:

اولین و مهم‌ترین موردی که در کارت ویزیت توجه مخاطبان را به خود جلب می‌کند، تصویر یا تصاویر روی آن است؛ بنابراین باتوجه‌به اهمیت بسیار بالای این مورد بهتر است در هنگام طراحی کارت از تصاویر مرتبطی که نشان‌دهنده کیفیت بالای محصولات فروشگاهتان هستند، استفاده نمایید.

برای انجام این کار بهتر است انواع نمونه کارت ویزیت برنج‌فروشی‌های دیگر را نیز مورد بررسی قرار دهید تا از انتخاب تصاویر و طراحی‌های تکراری اجتناب کنید. به‌این‌ترتیب این تصاویر و طرح‌ها می‌توانند شامل تصویری از برنج یا عکسی گروهی از محصولات باشند.

2. رنگ‌ها:

یکی دیگر از مواردی که در هنگام طراحی کارت ویزیت بایستی موردتوجه قرار گیرد، رنگ‌های مورداستفاده در آن است. رنگ‌های استفاده شده در طرح‌ها باید به‌خوبی با محصولات فروشگاه هماهنگ باشند و ترکیب آن‌ها نمادی از برنج و کاشت برنج باشند. معمولاً برای طراحی کارت ویزیت برنج‌فروش از رنگ‌های سبز، قهوه‌ای و زرد در طرح‌های کارت ویزیت استفاده می‌شود.

3. نام فروشگاه و لوگو:

اصلی‌ترین و مهم‌ترین بخش در کارت ویزیت، بخش مربوط به نام فروشگاه و لوگوی آن است. فونت، اندازه و نوع نوشتار باید به نحوی باشد که علاوه بر جلب‌توجه، باعث ماندگاری نام فروشگاه در ذهن مخاطب نیز بشود.

4. اطلاعات دیگر:

اطلاعات دیگر فروشگاه نظیر آدرس، شماره‌تلفن، ایمیل و وب‌سایت نیز بایستی با اندازه‌ای کوچک‌تر نسبت به نام در قسمت پائین کارت ویزیت درج شود.

5. جملات تأثیرگذار:

در صورت تمایل، می‎توانید در طرح‎ها از جملات و شعارهای تبلیغاتی مختلفی که باعث جلب‌توجه مشتریان می‌شوند، استفاده نمایید.

6. اندازه و سایز کارت ویزیت:

اندازه کارت ویزیت نباید بسیار بزرگ یا بسیار کوچک باشد. بر اساس تحقیقات صورت‌گرفته، درصورتی‌که سایز کارت ویزیت با سایز کارت‌های اعتباری افراد تناسب داشته باشد، حمل‌ونقل آن بسیار راحت‌تر خواهد بود. همچنین به طور معمول، ابعاد استاندارد برای کارت ویزیت 5.5 × 8.5 سانتی‌متر است.

7.قابل‌اعتماد به نظر برسید:

در نظر داشته باشید که طرح‌های منحصربه‌فرد کارت ویزیت محصولات ارگانیک شما را به‌عنوان یک صاحب فروشگاه قابل‌اعتماد نشان دهند، بنابراین بهتر است در هنگام طراحی آن دقت زیادی به خرج دهید. همچنین هرچه اطلاعات بیشتری در خصوص شعب فروشگاه ارائه دهید بیشتر قابل‌اعتماد به نظر می‌رسید.

مراحل طراحی توزیع کارت ویزیت برنج‌فروشی

در مرحله دوم، پس از دریافت اطلاعات کافی در خصوص ویژگی‌های مهم کارت ویزیت بهتر است به بررسی مراحل تهیه کارت ویزیت بپردازید. البته لازم به ذکر است، انجام این کار را می‌توانید با استفاده از کارت ویزیت آماده برنج‌فروشی بسیار سریع‌تر انجام دهید.

1. تعیین هدف:

در مرحله نخست بایستی هدف خود را از توزیع کارت ویزیت تعیین کنید. در اکثر موارد هدف از طراحی کارت ویزیت جذب بیشتر مخاطب است.

2. انتخاب طرح:

باتوجه‌به هدف و نوع فروشگاه برنج‌فروشی، شروع به انتخاب طرح و قالب مناسب برای کارت خود کنید. ممکن است قالب‌های مختلفی در دسترس باشند، اما بهتر است از استفاده از آن‌ها اجتناب کنید. زیرا طراحی و انتخاب یک طرح جدید و منحصربه‌فرد تأثیر بسیار زیادی در افزایش خریداران خواهد داشت.

3. اضافه‌کردن جزئیات:

پس از انتخاب قالب، جزئیات مربوط به فروشگاه را به کارت اضافه کنید. این جزئیات شامل آدرس شعب مختلف و شماره‌تلفن‌های آن‌ها است.

4. انتخاب رنگ‌ها و فونت:

در مرحله بعد رنگ‌های مناسب و فونت‌های قابل خواندن را برای طراحی کارت انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که رنگ‌های انتخابی بایستی نوع فروشگاه همخوانی داشته باشند.

5. استفاده از لوگو:

لوگوی منحصربه‌فرد و خاص فروشگاه خود را، به کارت اضافه کنید در این مرحله داشتن خلاقیت کمک بسیار زیادی به جلب‌توجه مخاطبان می‌کند.

6. تست و تصحیح:

پس از طراحی نسخۀ نخست، آن را چاپ یا به‌صورت الکترونیک به‌صورت PDF چک کنید. مطمئن شوید که همۀ جزئیات صحیح است و هیچ خطایی وجود ندارد.

7. چاپ:

به کمک چاپگرهای مخصوص، کارت خودرو در بهترین کیفیت چاپ کرده و به دست مشتریان برسانید.
نحوه جلب مشتری به کمک‌کارت ویزیت
واضح و مبرهن است که استفاده از کارت ویزیت کمک بسیار زیادی در جذب مشتریان می‌کند. به‌منظور انجام این کار رعایت برخی نکات و انجام به برخی کارها باعث سریع‎تر شدن این روند می‌شود. مراحل انجام این کار به‌صورت زیر است:

• طراحی کارت ویزیت حرفه‌ای: ابتدا یک کارت ویزیت با طراحی جذاب و حرفه‌ای بسازید. این کارت باید شامل نام فروشگاه، لوگو، شماره تماس، آدرس و سایر اطلاعات موردنیاز باشد.
توزیع کارت ویزیت: به هنگام فروش برنج به مشتریان، همچنین در رویدادها و نمایشگاه‌های مخصوص صنعت برنج، کارت ویزیت خود را بین مشتریان پخش کنید.

• همکاری با رستوران‌ها و فروشگاه‌های محلی: با رستوران‌ها، فروشگاه‌های محلی و سوپرمارکت‌های منطقه بخواهید تا کارت ویزیت شما را دربسته بندی‌های فروش خود قرار دهند. این روش تأثیر بسیار زیادی برای دریافت مشتریان جدید خواهد داشت.

• استفاده از شبکه‌های اجتماعی: در صفحات شبکه‌های اجتماعی خود، عکس کارت ویزیت خود را به همراه اطلاعات تماس قرار داده و با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید با استفاده از تبلیغات پرداخت به نمایشگاه‌های مخصوص صنعت برنج و گروه‌های مربوط به آن در شبکه‌های اجتماعی بپیوندید.

• تخفیفات و پاداش‌های ویژه: برای جذب مشتریان جدید، می‌توانید تخفیفات و پاداش‌های ویژه را در کارت ویزیت خود قید کنید. به‌عنوان‌مثال، با نشان‌دادن کارت ویزیت، مشتریان می‌توانند از تخفیفات ویژه برخوردار شوند.

سخن پایانی

همان‌طور که در ابتدای متن اشاره شد، کارت ویزیت عامل بسیار مؤثری در افزایش تعداد مشتریان است. دراین‌بین می‌توانید با رعایت‌کردن نکاتی خاص برای طراحی کارت ویزیت محصولات ارگانیک، باعث دوچندان شدن این تأثیر شوید.