سبد خرید
0

No products in the cart.

Return To Shop
حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

76610658021

با ما در تماس باشـید

طرح آماده شرکتی

طراحی کارت ویزیت | طرح کارت ویزیت | طرح آماده و لایه باز کارت ویزیت شرکتی

طراحی کارت ویزیت:

گروه چاپ دینو با در نظر گرفتن تمامی سلایق و برای تمامی مشاغل،  طـرح های کارت ویزیت زیبا، خلاقانه و فانتزی را در سایت قرار داده ایم، تا شما عزیزان برای راحت تر  و سریع تر به طرح دلخواه تان برسید. تمام مشاغل دسته بندی شده و به راحتی می توانید طرح مورد نظر را انتخاب کنید. طرح های موجود در  دسته شرکتی برای تمامی مشاغل، موسسات، سازمانها و … مناسب و کاربردی می باشد و هر شخص با توجه به سلیقه خود می تواند از بین هزاران طرح آماده کارت ویزیت، طرح دلخواه خود را انتخاب نماید.

طراحی کارت ویزیت کامپیوتر

چطوری باید از طرح ها استفاده کنم؟

برای سفارش طراحی لطفا  از طریق سفارش آنلاین، سفارش طراحی آماده سفارش طراحی خود را  ثبت کرده و کد طرح و اطلاعات شخصی خود را ارسال کنید تا طراحان ما کارتان را طراحی و نهایی کنند.

طرح، رنگ و عکس طرح ها را میتونیم تغیر بدیم؟

خیر، طرح های آماده قایل ویرایش در طراحی نمی باشند فقط بعضی از طرح ها را می توان رنگ و تصویر بکار رفته در طراحی را ویرایش کرد که باید قبل از سفار ش با قسمت طراحی هماهنگ گردد.

اگه از این طرح های آماده خوشم نیومد چی؟

شما می توانید از طریق سفارش آنلاین، سفارش طراحی اختصاصی ثبت کرده و اطلاعات شخصی خود نظیر لوگو، رنگ سازمانی، آدرس و تلفن و … را ارسال نمائید تا با توجه به زمینه کاری و خواسته شما برایتان (توسط طراحان  چاپ دینو) طراحی شود.

اهمیت کارت ویزیت شرکتی

در دنیای امروز که بیش‌تر از قبل رقابت میان کسب‌وکارها و شرکت‌ها اوج گرفته است، تبلیغات و نشان‌دادن برند تجاری و شرکت خودتان به بقیه بیش‌تر از هر زمان دیگری اهمیت دارد. اگر شما نتوانید این عمل را به‌خوبی انجام دهید منجر به افت کسب‌وکار شما و پیشی‌گرفتن رقبا از شما می‌شود.
کارت ویزیت شرکتی یکی از ابزارهایی بوده امروزه به کمک آن می‌توانید کسب‌وکار خودتان را به بقیه معرفی کنید و به رشد کسب‌وکار خود کمک کنید. این ابزار فعالیت و حضور پررنگ شما در شرکت خودتان را نشان می‌دهد که بسیار مؤثر و مفید واقع شده است. به دنبال این اتفاق قصد داریم در ادامه به معرفی این ابزار مؤثر و مهم در دنیای کسب‌وکار بپردازیم.

برخی از ویژگی‌های کارت ویزیت شرکتی

همان‌طور که می‌دانید کارت ویزیت در مشاغل مختلف و گسترده‌ای می‌تواند حضور مهم و پررنگی داشته باشد. هرکدام از آن‌ها برای کسب‌وکارهای گوناگون باید طبق یک چارچوب و قاعده خاصی تهیه و آماده شود تا بتواند آن تأثیر شگرف را بگذارد. همچنین امروزه با وجود کارت ویزیت آماده شرکتی برخی از دغدغه‌های صاحبان کسب‌وکار رفع شده و دیگر نگران برخی از موارد نیستند. در ادامه برخی از نکات مهم کاربرد این ابزار را برای شما بازگو می‌کنیم.

• معرفی شرکت و بولدکردن برند
می‌دانیم که در کارت‌های ویزیت موارد مهمی درباره شرکت نظیر نشانی، لوگو، اسم شرکت و راه‌های ارتباطی بر روی آن درج می‌گردد. افراد به کمک این اطلاعات با حوزه کاری شما آشنا می‌شوند و کارت ویزیت به‌عنوان یک راهنما برای انتخاب شرکت‌های مختلفی نظیر شرکت شما عمل می‌کند. به دنبال این اتفاق باید در طراحی و تولید کارت ویزیت دقت کافی به خرج دهید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن طرح دلخواه را به وجود بیاورید.

• ارزشمندبودن کار شما
امروزه تمامی افراد با این واقعیت آشنا هستند که اگر یک صاحب کسب‌وکار خودش برای شرکت و یا شغل خود ارزش قائل نباشد؛ دیگران نیز برای کسب‌وکار او ارزش قائل نخواهند بود. به همین دلیل یک کارت ویزیت صحیح و اصولی نشان‌دهنده ارزشمندبودن شغل شما است و این منظور را به مشتری می‌رساند که برای کار خود ارزش قائل هستید؛ بنابراین اگر بتوانید این حس را به مشتری انتقال دهید آن‌ها مطلع می‌شوند که شما بر روی کار خود جدی هستید و خروجی کار شما نیز از کیفیت بالایی برخوردار است.

• جلب‌اعتماد مشتری
اعتمادسازی یکی از مولفه‌های مهم برای هر کسب‌وکاری بوده و بدون آن هیچ کسب‌وکاری رشد نخواهد کرد. در هنگام برقراری ارتباط با افراد جدید و همچنین تبادل نظر به آنها اگر شما کارت ویزیت شرکت خودتان را به آنها بدهید اعتماد بیشتری برای برند و شغل خود جلب می‌کنید. همچنین موارد دیگری مانند کیفیت چاپ و طراحی در اعتمادسازی بسیار مهم بوده و می‌تواند تأثیر بسیار زیادی بگذارد.
• دسترسی آسان
کارت ویزیت وسیله‌ای است که امروزه در مقایسه با فضای مجازی و اینترنت بیشتر در دسترس بوده. گاهی ممکن است اینترنت در دسترس شما نباشد؛ اما کارت ویزیت همواره در دسترس بوده و استفاده راحت‌تری نسبت به سایر ابزارها دارد.

کاربرد کارت ویزیت در مشاغل مختلف

استفاده از این ابزار قدرتمند در مشاغل مختلف امروزه بسیار گسترش پیدا کرده و منجر به رشد کسب‌وکارهای بسیار زیادی شده است. برخی مشاغلی وجود داشته که از حساسیت بالای برخوردار هستند و رقیبان بسیار زیادی در این حوزه دارند. مشاغلی مانند حسابداری و همچنین حوزه‌های بازرگانی که دارای تعامل زیادی با نیروی انسانی هستند این کارت‌های ویزیت کمک شایانی به رشد کسب‌وکار آن‌ها می‌کند.

کارت ویزیت حسابداری

حسابداران افرادی هستند که تخصص آن‌ها در تمامی شرکت‌ها و مؤسسات موردنیاز است. برای اینکه بتوانند این تخصص و خدمات خود را به‌تمامی افراد و مؤسسات معرفی کنند باید به روش‌هایی متکی شوند که مناسب و بازده باشد. کارت ویزیت حسابداری وسیله‌ای است که می‌تواند تخصص و خدمات آن‌ها را به‌صورت ویژه به‌تمامی افراد نشان دهد و با قراردادن برخی محتواها و راه‌های ارتباطی، نسبت به رقیبان خود پیش‌قدم باشند.
همچنین تخصص و میزان مهارت آن‌ها در این کارت‌های ویزیت می‌تواند نمایان و گویا باشد. افراد با نگاهی به این کارت‌های ویزیت می‌توانند ذهنیت کلی نسبت به حسابدار داشته باشند و در انتخاب آن‌ها تصمیم‌گیری کنند. اگرچه این ابزار تبلیغاتی به‌گونه‌ای متفاوت با جنس خوب و طراحی جالب تولید شده باشد در اعتمادسازی نیز به‌شدت مؤثر خواهد بود.

تأثیر کارت ویزیت در حوزه بازرگانی

در دنیای امروز بازرگانان که مشغول تجارت و گسترش کسب‌وکار خود هستند، این میان نیازی به بیشتر دیده‌شدن و برقرارکردن ارتباط با افراد مختلف دارند. ذات شغلی آنان به این گونه است که جهت حفظ رتبه و برند خود و گسترش کسب‌وکار باید مدام با افراد مختلف در ارتباط باشند و تعامل برقرار کنند. به دنبال این اتفاق اگر در این میان یک ابزاری باشد که بتواند برقرارکردن ارتباط آنان را راحت‌تر و مؤثرتر کند می‌تواند اتفاق بزرگی را برایشان رقم بزند.
کارت ویزیت بازرگانی ابزاری است که باعث می‌شود برند و اعتبار یک بازرگان در حوزه تجارت را به‌تمامی افرادی که در ارتباط با او هستند نمایان کند. همچنین به کمک این کارت‌ها اعتماد بیشتری نسبت به آنان جلب شده و در مدت‌زمان کمتری می‌توانند ارتباط‌های بیشتری برقرار کنند. تنها کافی است با طراحی یک نمونه کارت ویزیت بازرگانی و رفع اشکالات آن یک کارت بی‌نقص و بی‌نظیر تهیه و تولید کنند.

جمع‌بندی

به‌طورکلی امروزه با گسترش صنعت تولید کارت ویزیت انواع مختلفی از آن به روش‌های متفاوت تولید می‌شود. اگر شما نگاهی به یک نمونه کارت ویزیت ساده بیندازید قطعاً ممکن است در نگاه اول مات و مبهوت سادگی و شیک‌بودن آن شوید. این کارت‌ها بسیار پرفروش و مناسب برای انواع شغل‌ها بوده چرا که مناسب برای انواع سبک‌ها و سلیقه‌ها است.
همواره امروزه برای اینکه مشاغل بتوانند به گسترش کسب‌وکار خود بپردازند باید روش‌هایی را انتخاب کنند تا نسبت به سایر رقیبان خود پیش بیفتند. تبلیغات مؤثر به کمک کارت ویزیت در انواع مشاغل می‌تواند روشی باشد که شما را متمایز و بولد کند؛ بنابراین با کمترین هزینه می‌توانید بیشترین بازدهی را از این نوع تبلیغات بگیرید.