سبد خرید
0

No products in the cart.

Return To Shop
حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

76610658021

با ما در تماس باشـید

کارت ویزیت طلا فروشی

طراحی کارت ویزیت | طرح کارت ویزیت | طرح آماده و لایه باز کارت ویزیت طلا فروشی

طراحی کارت ویزیت:

گروه چاپ دینو با در نظر گرفتن تمامی سلایق و برای تمامی مشاغل،  طـرح های کارت ویزیت زیبا، خلاقانه و فانتزی را در سایت قرار داده ایم، تا شما عزیزان برای راحت تر  و سریع تر به طرح دلخواه تان برسید. تمام مشاغل دسته بندی شده و به راحتی می توانید طرح مورد نظر را انتخاب کنید. طرح های موجود در  دسته شرکتی برای تمامی مشاغل، موسسات، سازمانها و … مناسب و کاربردی می باشد و هر شخص با توجه به سلیقه خود می تواند از بین هزاران طرح آماده کارت ویزیت، طرح دلخواه خود را انتخاب نماید.

طرح کارت ویزیت جواهری

چطوری باید از طرح ها استفاده کنم؟

برای سفارش طراحی لطفا  از طریق سفارش آنلاین، سفارش طراحی آماده سفارش طراحی خود را  ثبت کرده و کد طرح و اطلاعات شخصی خود را ارسال کنید تا طراحان ما کارتان را طراحی و نهایی کنند.

طرح، رنگ و عکس طرح ها را میتونیم تغیر بدیم؟

خیر، طرح های آماده قایل ویرایش در طراحی نمی باشند فقط بعضی از طرح ها را می توان رنگ و تصویر بکار رفته در طراحی را ویرایش کرد که باید قبل از سفار ش با قسمت طراحی هماهنگ گردد.

اگه از این طرح های آماده خوشم نیومد چی؟

شما می توانید از طریق سفارش آنلاین، سفارش طراحی اختصاصی ثبت کرده و اطلاعات شخصی خود نظیر لوگو، رنگ سازمانی، آدرس و تلفن و … را ارسال نمائید تا با توجه به زمینه کاری و خواسته شما برایتان (توسط طراحان  چاپ دینو) طراحی شود.

کارت ویزیت آماده طلافروشی

کارت ویزیت به دلیل اثربخشی بالایی که دارد، به‌عنوان یک شیوه عالی برای بازاریابی محسوب می‌شود. طلافروشی یکی از مشاغل پردغدغه امروزی است که صاحبان آن برای بازاریابی بهینه، نیاز به استفاده از راه‌های مختلف بازاریابی دارند. انتخاب روش بازاریابی با کارت ویزیت، به‌عنوان یک راه مؤثر و ارزان در این زمینه محسوب می‌شود. طلافروشان با استفاده از کارت ویزیت آماده طلافروشی، ضمن مدیریت هزینه‌های خود می‌توانند نسبت به جذب مشتریان بیشتر اقدام کنند.

اهمیت به‌کارگیری کارت ویزیت آماده طلافروشی

کارت ویزیت به کسب‌وکارهای امروزی به‌ویژه طلافروشان کمک خواهد کرد تا به‌صورت واضح و مشخص، اطلاعات خود را در اختیار مشتریان قرار دهند. کارت ویزیت سکه فروشی یک شیوه کاربردی امروزی است که باعث نمایش چهره کسب‌وکار می‌شود. ارائه کارت ویزیت به مشتریان علاوه بر جذب آنها، باعث ایجاد هویت برند در ذهن مشتریان خواهد شد.
طلافروشان برای اثربخشی بیشتر بر روی مشتریان خود، ضمن مشاهده نمونه کارت ویزیت طلافروشی، می‌توانند بر اساس سلیقه و نیاز خود بهترین کارت ویزیت را سفارش دهند. باتوجه‌به افزایش رقبا در حوزه کاری طلافروشی، انتخاب کارت ویزیت جذاب می‌تواند از اهمیت بسیار بالایی در این زمینه برخوردار باشد.

مزیت سفارش آنلاین کارت ویزیت طلافروشی

مزیت‌های زیادی در انتخاب بهترین طرح کارت ویزیت طلافروشی وجود دارند که باعث اثربخشی زیادی بر روی مشتریان می‌شوند. طلافروشان از طریق بستر آنلاین می‌توانند انواع کارت ویزیت را سفارش داده و از مزیت‌های آن استفاده کنند:
·قیمت مقرون‌به‌صرفه
با دیجیتالی‌شدن بسیاری از کسب‌وکارهای امروزی، افراد با به‌کارگیری یک مجموعه مناسب می‌توانند در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند. امروزه سفارش کارت ویزیت آماده طلافروشی، از طریق مجموعه‌های معتبر امکان‌پذیر است. انتخاب طرح‌های آماده باعث می‌شود تا هزینه نهایی کارت ویزیت به شکل قابل‌توجهی کاهش پیدا کند.
·ارسال ساده و سریع
کارت ویزیت‌های آماده معمولاً در کمترین زمان ممکن و متناسب با نیاز مشتریان آماده می‌شوند. به دلیل این که بسیاری از طرح‌های این گونه کارت ویزیت‌ها از قبل آماده شده است، زمان کمتری را برای پردازش نیاز دارند. طلافروشان برای مدیریت زمان می‌توانند مدل‌های مختلف کارت ویزیت طلاسازی را سفارش دهند و در صورت نیاز شخصی‌سازی‌های لازم را بر روی کارت ویزیت پیاده‌سازی کنند.
·بهره‌گیری از جلوه‌های بصری
امروزه بسیاری از کار ویزیت‌های آماده، دارای طراحی خاص و منحصربه‌فردی هستند. این امر باعث می‌شود تا افراد بتوانند تبلیغات کسب‌وکار خود را به بهترین شکل انجام دهد. کارت ویزیت آماده طلافروشی معمولاً در طرح و رنگ‌های مختلف قابل سفارش هستند. طلافروشان بر حسب سلیقه خود می‌توانند انواع کارت ویزیت را برای سفارش انتخاب کنند.
·قابلیت تغییر اطلاعات
باتوجه‌به این که بسیاری از کارت‌های آماده طلافروشی، از یک چارچوب مشخص پیروی می‌کنند؛ اما افراد می‌توانند در صورت نیاز اطلاعات روی کارت ویزیت را تغییر دهند. طراحی کارت ویزیت طلافروشی نیاز به تخصص و مهارت بالایی دارد و با قابلیت‌های سفارشی‌سازی همراه است.

ویژگی‌های بهترین کارت ویزیت طلافروشی

حال که بااهمیت سفارش آنلاین کارت ویزیت آماده طلافروشی آشنا شدید، باید در مورد فاکتورهای مهم کارت ویزیت بیشتر بدانید تا در نهایت بتوانید یک انتخاب هوشمندانه انجام دهید:
·استفاده از رنگ و فونت‌های جذاب
کارت ویزیت طلافروشی باید دارای رنگ‌های روشن و جذاب باشد. استفاده از ترکیب رنگ مناسب در طراحی کارت ویزیت باعث افزایش جذب مشتریان می‌شود. استفاده از رنگ‌های طلایی، نقره‌ای و سیاه که مرتبط با حوزه کاری طلافروشی هستند دارای اهمیت است. فونت کارت ویزیت باید به شکل خوانا باشد تا بیننده در نگاه اول بتواند تمام جزئیات کارت ویزیت را به شکل کامل مطالعه کند. استفاده از فونت‌های مناسب باعث افزایش اثربخشی کارت ویزیت طراحی شده می‌شود.
·استفاده از تصاویر مرتبط
یک کارت ویزیت آماده طلافروشی باید دارای تصاویر مرتبط باشد تا مشتریان را به خود جذب کند. در المان‌های طراحی کارت ویزیت طلافروشی استفاده از تصاویر مرتبط با صنعت طلا و جواهر باعث می‌شود تا مخاطبان در نگاه اول جذب کارت ویزیت شوند.
·درنظرگرفتن جزئیات
یک کارت ویزیت طلا و جواهر باکیفیت دارای جزئیات زیادی است که به شکل حرفه‌ای در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. باید خاطرنشان کرد که توجه‌کردن به جزئیات طراحی، نباید منجر به شلوغی در طراحی شود. شلوغ بودن کارت ویزیت جذابیت آن را به شکل قابل‌توجهی کاهش می‌دهد.
·استفاده از تناسب در اندازه
به‌صورت معمول کارت ویزیت‌های موجود در بازار دارای استانداردهای 5.5 در 8.5 سانتی‌متر هستند؛ لذا طلافروشان می‌توانند برای خرید کارت ویزیت مناسب، به سایز کارت ویزیت توجه داشته باشند. البته باید خاطرنشان کرد که کارت ویزیت‌ها به شکل اختصاصی قابل چاپ هستند.

قیمت کارت ویزیت جواهرفروشی

عوامل زیادی به‌صورت مستقیم بر روی قیمت نهایی کارت ویزیت اثرگذار هستند. طلافروشان بر حسب نیاز خود اگر بخواهند در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند، بهتر است به دنبال انتخاب کارت ویزیت آماده طلافروشی باشند. به‌صورت معمول می‌توان گفت که ابعاد کارت ویزیت، طراحی کارت، نوع چاپ، کیفیت کاغذ انتخاب شده و… به‌صورت مستقیم بر روی کارت ویزیت نقره فروشی اثرگذار هستند.
تنوع کارت ویزیت‌های تولید شده در سال‌های اخیر توسط مجموعه چاپ دینو افزایش پیدا کرده است؛ لذا خریداران بر اساس نیاز و سلیقه خود می‌توانند حتی با داشتن بودجه محدود، بهترین کارت ویزیت را برای مشاغل خود انتخاب کنند.

سفارش کارت ویزیت آماده طلافروشی

باتوجه‌به این که کارت ویزیت همچنان به‌عنوان یکی از راه‌های کلیدی جذب مشتریان است، انتخاب بهترین آنها می‌تواند اثربخشی بازاریابی را افزایش دهد. گروه چاپ دینو به‌عنوان مرجع اصلی در تولید انواع کارت ویزیت مشاغل مختلف سعی کرده است تا خدمات خود را به شکل ایده‌آل به مشتریان ارائه دهد. کسانی که دارای طلافروشی هستند و می‌خواهند در هزینه کارت ویزیت خود صرفه‌جویی کنند کافی است از میان مدل‌های مختلف کارت ویزیت آماده طلافروشی، یک مدل را انتخاب کنند.
گروه چاپ دینو با استفاده از تجهیزات سفارشی و به‌کارگیری روش‌های نوین چاپ، سعی کرده است تا محصولات خود را با تضمین کیفیت به فروش برساند. اگر بخواهید انواع کارت ویزیت را به‌صورت شخصی‌سازی‌شده سفارش دهید، می‌توانید از طریق بخش پشتیبانی با متخصصان مجموعه چاپ دینو در تماس باشید.