سبد خرید
0

No products in the cart.

Return To Shop
حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

76610658021

با ما در تماس باشـید

طرح آماده نمایشگاه اتومبیل

طراحی کارت ویزیت | طرح کارت ویزیت | طرح آماده و لایه باز کارت ویزیت نمایشگاه اتومبیل

طراحی کارت ویزیت:

گروه چاپ دینو با در نظر گرفتن تمامی سلایق و برای تمامی مشاغل،  طـرح های کارت ویزیت زیبا، خلاقانه و فانتزی را در سایت قرار داده ایم، تا شما عزیزان برای راحت تر  و سریع تر به طرح دلخواه تان برسید. تمام مشاغل دسته بندی شده و به راحتی می توانید طرح مورد نظر را انتخاب کنید. طرح های موجود در  دسته شرکتی برای تمامی مشاغل، موسسات، سازمانها و … مناسب و کاربردی می باشد و هر شخص با توجه به سلیقه خود می تواند از بین هزاران طرح آماده کارت ویزیت، طرح دلخواه خود را انتخاب نماید.

طرح کارت ویزیت اتومبیل

چطوری باید از طرح ها استفاده کنم؟

برای سفارش طراحی لطفا  از طریق سفارش آنلاین، سفارش طراحی آماده سفارش طراحی خود را  ثبت کرده و کد طرح و اطلاعات شخصی خود را ارسال کنید تا طراحان ما کارتان را طراحی و نهایی کنند.

طرح، رنگ و عکس طرح ها را میتونیم تغیر بدیم؟

خیر، طرح های آماده قایل ویرایش در طراحی نمی باشند فقط بعضی از طرح ها را می توان رنگ و تصویر بکار رفته در طراحی را ویرایش کرد که باید قبل از سفار ش با قسمت طراحی هماهنگ گردد.

اگه از این طرح های آماده خوشم نیومد چی؟

شما می توانید از طریق سفارش آنلاین، سفارش طراحی اختصاصی ثبت کرده و اطلاعات شخصی خود نظیر لوگو، رنگ سازمانی، آدرس و تلفن و … را ارسال نمائید تا با توجه به زمینه کاری و خواسته شما برایتان (توسط طراحان  چاپ دینو) طراحی شود.

راهنمای کارت ویزیت نمایشگاه اتومبیل

صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ دائماً به تبلیغات و معرفی خود نیاز دارند که مسلماً هر چقدر در بحث معرفی خود، موفق‌تر عمل کنند، مسلماً نتیجه بهتری از این کار خواهند گرفت. کسب‌وکارهایی که با دنیای ماشین در ارتباط‌اند نیز همانند سایر مشاغل به دیده‌شدن و معرفی نیاز دارند که کارت ویزیت یکی از راه‌های رسیدن به این هدف است. اگر شما هم اطلاعات دقیقی از چگونگی کارت‌های ویزیت، اهمیت آن، کاربردها و… را ندارید، اصلاً نگران نباشید، چرا که ما در این مقاله راهنمای کارت ویزیت نمایشگاه اتومبیل به شما هستیم.

کارت ویزیت نمایشگاه اتومبیل

نمایشگاه‌های اتومبیل محل مناسبی برای خریدوفروش این وسایل نقلیه هستند، ازاین‌رو داشتن یک کارت برای تبلیغات، امری ضروری و واجب است که بسیاری از نمایشگاه‌داران و افرادی که کار خریدوفروش ماشین را انجام می‌دهند، برای معرفی کسب‌وکار خود از کارت‌های ویزیت استفاده می‌کنند.
در سالیان اخیر باتوجه‌به اینکه برنامه‌هایی مانند بازار، شیپور، اینستاگرام و… محلی برای فروش این وسایل نقلیه شده‌اند، اهمیت طراحی حرفه‌ای این کارت‌ها، افزایش‌یافته و بایستی طراحی آن‌ها به‌گونه‌ای باشد که بتواند علاوه بر اعتمادسازی، باعث جذب مشتری نیز شود.
معمولاً اطلاعاتی که روی نمونه کارت ویزیت نمایشگاه اتومبیل ثبت می‌شوند، شامل لوگو، آدرس محل کسب‌وکار، شماره تماس، راه‌های ارتباطی و… است. همچنین در طراحی این کارت‌ها، از عکس ماشین‌های لوکس برای افزایش جذابیت آن‌ها استفاده می‌کنند.

اهمیت کارت ویزیت نمایشگاه ماشین

احتمالاً برای شما هم پیش‌آمده است که وقتی وارد مغازه و یا جایی می‌شوید، برای اینکه با آن محل راه ارتباطی داشته باشید، درخواست کارت ویزیت کرده باشید و یا حتی خود صاحبان کسب‌وکار برای معرفی خود، کارت‌های ویزیت را به شما بدهند، اما دلیل این کار چیست؟ چرا این کارت‌ها همچنان مورد استقبال مردم هستند و اهمیت دارند؟ در ادامه به بررسی مهم‌ترین دلایلی که باعث بیشترشدن اهمیت استفاده از این کارت‌ها می‌شود را بررسی می‌کنیم.

• همه افراد گوشی همراه ندارند
درست است که میزان استفاده از گوشی‌های همراه و افرادی که این وسیله را دارند، بالا است؛ اما همهٔ افراد دارای گوشی نیستند، ازاین‌رو استفاده از این شیوه تبلیغاتی، روشی مؤثر برای معرفی برند کسب‌وکار است.

• ایجاد ارتباط صمیمی‌تر با افراد
تبلیغات و معرفی کسب‌وکارها در فضای مجازی هر چند بسیار توسعه‌یافته است، اما هنوز هم بسیاری از افراد بنا بر دلایلی نمی‌توانند به این معرفی‌ها، اعتماد کنند، درصورتی‌که استفاده از کارت ویزیت نمایشگاه ماشین، می‌تواند برای بسیاری از افراد اطمینان‌بخش باشد؛ چرا که علاوه بر اعتماد چشمی، معمولاً گفت‌وگوهایی هر چند کوتاه صورت می‌گیرد.

• هویت دادن و شخصیت دادن به برند شما
شاید برایتان جالب باشد کارت نمایشگاه اتومبیل با وجود اندازه کوچکی که دارد، می‌تواند هویت بسیاری به کسب‌وکار شما ببخشد. در واقع این کارت‌ها به‌نوعی، معرف هویت و شخصیت برند شما هستند.

• یک ابزار قدرتمند برای تبلیغات
بسیاری از افراد برای تبلیغات، مجبور به پرداخت هزینه‌های گزافی می‌شوند که برخی از آن‌ها، اثربخشی مفیدی هم ندارد. استفاده از کارت ویزیت آماده نمایشگاه اتومبیل به‌عنوان یک ابزار بسیار کارآمد و قدرتمند جهت معرفی برند خود استفاده کنید.
علاوه بر موارد ذکر شده در خصوص اهمیت وجود این کارت‌ها در تبلیغات، می‌توان به مواردی همچون شبکه‌سازی آسان‌تر، ارتباط‌گیری بیشتر، مشروعیت بخشیدن به فعالیت‌ها و… نیز اشاره کرد، اما آیا تمامی کارت ویزیت‌ها، می‌توانند نقشی در جذب مشتری داشته باشند؟ پاسخ این سؤال را در ادامه دنبال کنید.

نکات مهم طراحی کارت ویزیت نمایشگاه اتومبیل

چند بار تابه‌حال به مرکزی مراجعه کرده‌اید و به شما کارت ویزیتی داده‌اند؟ آیا تمامی این کارت‌ها نظر شما را به خود جلب کرده است؟ آیا به‌واسطهٔ تمام این کارت‌ها شما مشتری آن مرکز شده‌اید؟ مسلماً پاسخ دو سؤال آخر خیر است.
در بین تمامی کارت‌های ویزیت ارائه شده به افراد، تنها بخشی از آن‌ها می‌توانند نظر مخاطب را به خود جذب کنند و به نحوی آن‌ها را به مشتری تبدیل کنند که دلیل این جذب مشتری در طراحی حرفه‌ای و اصولی این کارت‌ها است. در ادامه مهم‌ترین نکاتی که در طراحی این کارت‌ها تأثیرگذار هستند را بیان می‌کنیم.

  • در طرح کارت ویزیت نمایشگاه اتومبیل حتماً از برندو لوگوی مخصوص خود استفاده کنید؛ این کار باعث حفظ هویت و اعتبار بخشیدن به برند شما می‌شود.
  • از طراحی‌های شلوغ بپرهیزید و طرحی ساده و درعین‌حال به‌یادماندنی را طراحی کنید.
  • ترکیب رنگ‌ها را به‌گونه‌ای انتخاب کنید که مهیج باشد.
  • از عکس ماشین‌هایی که نوآوری‌های خاص و ظاهر زیبا و جدیدی دارند، استفاده کنید.
  • از جنس‌های بادوام و ماندگار برای ثبت طرح کارت ویزیت نمایشگاه اتومبیل استفاده کنید.
    با درنظرگرفتن موارد ذکر شده شما می‌توانید صاحب یک کارت ویزیت حرفه‌ای شوید که تأثیرات مثبتی بر رونق کسب‌وکار شما دارد. همچنین در کارت ویزیت بنگاه ماشین، بایستی اطلاعات و راه‌های ارتباطی را قید کنید.

نقش کارت ویزیت در جذب مشتری

پس از اطلاع از نکات مهم در طراحی این کارت‌ها، حالا این سؤال ایجاد می‌شود که کارت ویزیت چه تأثیر و نقشی در جذب مشتری دارد؟ آیا باعث سودآوری می‌شود؟
در پاسخ به این سؤال باید بگوییم کارت ویزیت آماده نمایشگاه ماشین شما در واقع مانند یک پلاک معرفی کسب‌وکار شما است که هر چقدر خلاقیت و نوآوری بیشتری در جهت طراحی آن به کار ببرید، شانس دیده‌شدن و جذب مشتری از این طریق افزایش می‌یابد.
در واقع افراد به دلیل ارتباط گفتاری که بین آن‌ها در هنگام گرفتن این کارت‌ها برقرار می‌شود، اعتمادسازی می‌شود که همین اعتمادسازی زمینه اصلی در جذب مشتری برای خریدوفروش ماشین‌ها می‌شود.

جمع‌بندی

کارت ویزیت نمایشگاه ماشین یکی از راه‌های تبلیغات و یک ابزار قوی در جذب مشتری است که در صورت طراحی خلاقانه و اصولی می‌توان در ذهن مخاطبان ثبت و در نهایت باعث افزایش مشتری شود. شما می‌توانید برای این کار به مراکزی که این کار را به‌صورت حرفه‌ای انجام می‌دهند، مراجعه کنید و با این کار علاوه بر هویت دادن به برند خود، درآمد خود را نیز افزایش دهید. همچنین در طراحی این کارت‌ها، از اهمیت نکات ذکر شده غافل نشوید و این توصیه‌ها را جدی بگیرید.