سبد خرید
0

No products in the cart.

Return To Shop
حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

76610658021

با ما در تماس باشـید

طرح آماده پرده و پارچه فروشی

طراحی کارت ویزیت | طرح کارت ویزیت | طرح آماده و لایه باز کارت ویزیت پرده و پارچه فروشی

طراحی کارت ویزیت:

گروه چاپ دینو با در نظر گرفتن تمامی سلایق و برای تمامی مشاغل،  طـرح های کارت ویزیت زیبا، خلاقانه و فانتزی را در سایت قرار داده ایم، تا شما عزیزان برای راحت تر  و سریع تر به طرح دلخواه تان برسید. تمام مشاغل دسته بندی شده و به راحتی می توانید طرح مورد نظر را انتخاب کنید. طرح های موجود در  دسته شرکتی برای تمامی مشاغل، موسسات، سازمانها و … مناسب و کاربردی می باشد و هر شخص با توجه به سلیقه خود می تواند از بین هزاران طرح آماده کارت ویزیت، طرح دلخواه خود را انتخاب نماید.

طراحی کارت ویزیت پرده سرا

چطوری باید از طرح ها استفاده کنم؟

برای سفارش طراحی لطفا  از طریق سفارش آنلاین، سفارش طراحی آماده سفارش طراحی خود را  ثبت کرده و کد طرح و اطلاعات شخصی خود را ارسال کنید تا طراحان ما کارتان را طراحی و نهایی کنند.

طرح، رنگ و عکس طرح ها را میتونیم تغیر بدیم؟

خیر، طرح های آماده قایل ویرایش در طراحی نمی باشند فقط بعضی از طرح ها را می توان رنگ و تصویر بکار رفته در طراحی را ویرایش کرد که باید قبل از سفار ش با قسمت طراحی هماهنگ گردد.

اگه از این طرح های آماده خوشم نیومد چی؟

شما می توانید از طریق سفارش آنلاین، سفارش طراحی اختصاصی ثبت کرده و اطلاعات شخصی خود نظیر لوگو، رنگ سازمانی، آدرس و تلفن و … را ارسال نمائید تا با توجه به زمینه کاری و خواسته شما برایتان (توسط طراحان  چاپ دینو) طراحی شود.

نقش مؤثر کارت ویزیت در تبلیغ و معرفی خدمات پرده فروشی

در این سال‌ها که شیوه‌های گوناگون تبلیغات همه‌گیر شده است هنوز هم استفاده از کارت ویزیت یکی از بهترین راه‌ها برای تبلیغ و معرفی مشاغل و خدمات آن‌ها به شمار می‌رود. شما با سفارش کارت ویزیت پرده فروشی یا کارت ویزیت پارچه سرا می‌توانید خدمات خود را به‌خوبی معرفی کرده و برای مشتریان خود به‌یادماندنی‌تر به نظر برسید. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با نقش مؤثری که کارت ویزیت آماده پرده و پارچه‌فروشی می‌تواند برای کسب‌وکارتان ایفا کند، بیشتر آشنا کنیم و چند توصیه برای استفاده بهتر از کارت ویزیت آماده پارچه‌فروشی برای تبلیغات ارائه کنیم.

چرا باید کارت ویزیت داشته باشیم؟

یکی از دلایلی که هنوز استفاده از کارت ویزیت محبوب مانده این است که کارت ویزیت به‌راحتی قابل‌حمل و استفاده است و شما در هر زمان و مکانی می‌توانید یکی از آن‌ها را به مشتریان احتمالی یا افرادی که از شما خرید کرده‌اند، تقدیم کنید. سفارش کارت ویزیت آماده هم یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین شیوه‌های تبلیغات است. از دیگر دلایلی که باید حتماً برای کسب‌وکارتان کارت ویزیت مناسبی تهیه کنید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. در ذهن مشتریان خود ماندگار شوید.

وقتی که شما از انواع کارت ویزیت برای پرده فروشی یا پارچه سرای خود استفاده می‌کنید، مشتریان بیشتر با نام تجاری، لوگو، آدرس و خدمات شما آشنا خواهند شد. زمانی که مشتریان برای خریدهای بعدی نیازمند مراجعه به پارچه‌فروشی یا پرده‌سرا باشند احتمالاً نگاه دوباره‌ای به کارت ویزیت شما خواهند انداخت و فرصت حضور دوباره و خرید مجدد از شما را خواهند داشت. بدیهی است که ارائه خدمات عالی و اجناس باکیفیت هم لازمه تکمیل این فرایند خواهد بود.

2. اجازه دهید مشتریان راضی شما را تبلیغ کنند!

وقتی که شما کارت ویزیت آماده پرده فروشی یا کارت ویزیت پارچه سرا خود را بعد از خرید مشتری به آن‌ها ارائه می‌کنید، این فرصت را برای کسب‌وکارتان رقم می‌زنید که از موهبت تبلیغات دهان‌به‌دهان توسط مشتریان راضی خود بهره‌مند شوید. کارت ویزیت شما می‌تواند توسط مشتریان وفادار شما به دست اقوام، دوستان، همکاران و آشنایان آن‌ها رسیده و شما با راضی‌کردن یک مشتری و ارائه کارت ویزیت خود به آن‌ها، صاحب چندین مشتری جدید شوید. این موضوع در درازمدت می‌تواند کسب‌وکار شما را در شهرتان به یکی از معروف‌ترین کسب‌وکارها تبدیل کند و همه این‌ها را مدیون کیفیت بالای خدمات و انتخاب شیوه مناسب بازاریابی با کارت ویزیت خود خواهید بود.

3. حرفه‌ای بودن خود را در کارت ویزیتتان منعکس کنید!

یکی از دلایلی که انتخاب کارت ویزیت آماده پرده و پارچه‌فروشی را توصیه می‌کنیم این است که شما با ارائه یک کارت ویزیت زیبا که به‌درستی اطلاعات مربوط به خدمات و راه‌های ارتباط با شما را شامل می‌شود، می‌توانید بر روی مخاطب خود این تأثیر را داشته باشید که در کار خود بسیار حرفه‌ای و معتبر هستید. زمانی که شما بر روی خریدهای اینترنتی از پارچه‌فروشی خود، کارت ویزیت پارچه سرایتان را هم قرار می‌دهید، مشتریان با اعتماد بیشتری برای دفعات بعدی هم از شما خرید کرده و متوجه حرفه‌ای بودن کسب‌وکار شما خواهند شد.

4. راه‌های ارتباطی با خود را به دست مشتریان بدهید!

زمانی که شما کارت ویزیت پارچه‌فروشی خود را سفارش می‌دهید بهتر است که تمامی راه‌های ارتباطی خود را در آن ذکر کنید. علاوه بر آدرس و شماره‌تلفن بهتر است که راه‌های ارتباطی در شبکه‌های اجتماعی مربوط به پارچه‌فروشی یا پرده‌سرای خود را هم ذکر کنید. این کار به مشتریان شما بیشتر کمک می‌کند تا برای خریدهای مجدد از طریق سفارش‌های اینترنتی هم اقدام کرده و شما را در فضای مجازی هم به دیگران توصیه کنند.

چرا کارت ویزیت آماده پرده و پارچه‌فروشی را سفارش دهیم؟

حتماً شما هم نمونه کارت ویزیت پارچه‌فروشی یا کارت ویزیت پرده‌سرا همکاران خود را در بازار یا اینترنت دیده‌اید. برخی از این کارت‌ها به‌صورت بسیار حرفه‌ای و کارآمد طراحی شده‌اند و همه اطلاعات لازم برای معرفی کسب و کارت را دربرگرفته‌اند اما برخی از کارت ویزیت‌هایی که در دست افراد یا در فضای مجازی نمونه‌های آن مشاهده می‌شود بسیار ناکارآمد، غیرحرفه‌ای و غیرجذاب به نظر می‌رسند.

زمانی که شما نمونه کارت ویزیت پارچه‌فروشی یا پرده‌سرای موجود در سایت ما را مشاهده کنید، احتمالاً مایل باشید که شما هم کارت ویزیتی حرفه‌ای همانند آن‌ها را برای خود سفارش دهید. توصیه ما این است که کارت ویزیت آماده پرده فروشی یا کارت ویزیت آماده پارچه‌فروشی موجود در سایت را بررسی کرده و برای کسب‌وکارتان سفارش دهید؛ چراکه این کارت ویزیت‌های آماده باتوجه‌به تمامی نکاتی که باید در زمینه روان‌شناسی رنگ‌ها، اصول حرفه‌ای طراحی، دانش بازاریابی و شناخت مخاطبان، در نظر گرفته شود، طراحی و آماده شده‌اند. شما با سفارش کارت ویزیت‌های آماده برای کسب‌وکارتان خیالتان از بابت رعایت این نکات راحت خواهد بود و بیشترین بازدهی را در تحقق اهداف گفته شده خواهد داشت.

چند توصیه برای استفاده بهتر از کارت ویزیت پرده فروشی و پارچه سرا

وقتی که شما قصد سفارش کارت ویزیت پرده‌سرا یا پارچه‌فروشی خود را دارید، بهتر است که از نام تجاری، لوگو، رنگ برند و تمامی آنچه که شما را بیشتر معرفی می‌کند استفاده کنید. نوشتن مهم‌ترین خدمات به‌ویژه خدمات یا محصولاتی که شما را از سایر همکارانتان برتری می‌بخشد بر روی کارت ویزیت می‌تواند اثر بیشتری داشته باشد. ذکر تمامی راه‌های ارتباطی مانند آدرس، شماره‌تلفن، ایمیل، آدرس سایت یا شبکه‌های اجتماعی هم می‌تواند بیانگر فعالیت زیاد و دامنه وسیع مشتریان شما باشد. استفاده از این کارت ویزیت آماده پارچه‌فروشی یا پرده‌سرا هم با رعایت نکات زیر می‌تواند بازدهی بیشتری را برای شما به دنبال داشته باشد:

در کارت ویزیت پرده‌سرا و پارچه‌فروشی خود از فناوری‌های جدید غافل نشوید!

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در زمان سفارش پرده یا خرید پارچه وجود دارد این است که افراد تمایل دارند نمونه کارها و رنگ‌بندی محصولات شما را به‌دقت مشاهده و مقایسه کنند. برای این منظور توصیه ما این است که مجموعه‌ای از بهترین نمونه کارها و جدیدترین محصولات خود را در سایت یا شبکه‌های اجتماعی مربوط به کسب‌وکارتان قرار دهید. برای آن که مخاطبان شما بعد از گرفتن کارت ویزیت پارچه‌فروشی یا پرده‌سرای شما بتوانند به این نمونه کارها یا جدیدترین محصولات دسترسی پیدا کنند می‌توانید آدرس آن‌ها را بر روی کارت ویزیت خود ذکر کنید.

با هدایت کرده مشتریان به این شبکه‌های اجتماعی از طریق کارت ویزیت پرده فروشی یا پارچه سرای خود راه مناسبی برای بازاریابی و ترغیب آن‌ها به خرید دوباره از شما پیدا کرده‌اید. استفاده از فناوری کدهای QR بر روی کارت ویزیت پارچه‌فروشی یا پرده‌سرا هم می‌تواند ایده ساده اما کاربردی بر روی کارت ویزیت شما باشد. افراد با اسکن این کدها که بر روی کارت ویزیت شما قرار دارند، به‌سادگی به اطلاعات تماس یا آدرس شبکه‌های اجتماعی شما دسترسی پیدا خواهند کرد.

کارت ویزیت خود را به مشاغل مرتبط خود بدهید!

بخش زیادی از مشتریان شما با خیاط‌ها، خرازی‌ها، خشک‌شویی‌ها و مشاغلی ازاین‌دست در ارتباط هستند. زمانی که شما کارت ویزیت آماده پارچه‌فروشی خود را به آن‌ها بسپارید تا به مراجعانشان بدهند، شما یک گام بزرگ در جهت تبلیغات کسب‌وکارتان برداشته‌اید. کارت ویزیت پرده‌سرا خود را هم می‌توانید به کسب‌وکارهای مکمل مانند خرازی‌ها، فرش‌فروشی‌ها، پارچه‌فروشی‌ها و… سپرده و از آن‌ها کمک بگیرید و شما هم کارت ویزیت پارچه سرا و یا سایر کسب‌وکارهای ذکر شده را بین مشتریان خود توزیع کنید. این همکاری دوطرفه به سود هر دوی شما بوده و تنها با کارت ویزیت مناسب هر دو کسب‌وکار میسر خواهد شد.

سخن پایانی

ما در این مقاله تلاش کردیم تا شما را از مزایا و دلایل استفاده از کارت ویزیت آماده پرده و پارچه‌فروشی آگاه کنیم. شما هم باتوجه‌به نمونه کارت ویزیت پارچه‌فروشی یا کارت ویزیت آماده پرده فروشی موجود در سایت ما می‌توانید تبلیغات به شیوه‌ای محبوب و کارآمد را آغاز کرده و شاهد نتایج ملموس آن باشید.