سبد خرید
0

No products in the cart.

Return To Shop
حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

76610658021

با ما در تماس باشـید

طرح آماده کارت ویزیت پزشکی

طراحی کارت ویزیت | طرح کارت ویزیت | طرح آماده و لایه باز کارت ویزیت پزشکی

طراحی کارت ویزیت

گروه چاپ دینو با در نظر گرفتن تمامی سلایق و برای تمامی مشاغل،  طـرح های کارت ویزیت خلاقانه و فانتزی را در سایت قرار داده ایم، تا شما عزیزان برای راحت تر  و سریع تر به طرح دلخواه تان برسید. تمام مشاغل دسته بندی شده و به راحتی می توانید طرح مورد نظر را انتخاب کنید. طرح های موجود در  دسته شرکتی برای تمامی مشاغل، موسسات، سازمانها و … مناسب و کاربردی می باشد و هر شخص با توجه به سلیقه خود می تواند از بین هزاران طرح آماده کارت ویزیت، طرح دلخواه خود را انتخاب نماید.

نمونه طراحی کارت ویزیت پزشکی

چطوری باید از طرح ها استفاده کنم؟

برای سفارش طراحی لطفا  از طریق سفارش آنلاین، سفارش طراحی آماده سفارش طراحی خود را  ثبت کرده و کد طرح و اطلاعات شخصی خود را ارسال کنید تا طراحان ما کارتان را طراحی و نهایی کنند.

طرح، رنگ و عکس طرح ها را میتونیم تغیر بدیم؟

خیر، طرح های آماده قایل ویرایش در طراحی نمی باشند فقط بعضی از طرح ها را می توان رنگ و تصویر بکار رفته در طراحی را ویرایش کرد که باید قبل از سفار ش با قسمت طراحی هماهنگ گردد.

اگه از این طرح های آماده خوشم نیومد چی؟

شما می توانید از طریق سفارش آنلاین، سفارش طراحی اختصاصی ثبت کرده و اطلاعات شخصی خود نظیر لوگو، رنگ سازمانی، آدرس و تلفن و … را ارسال نمائید تا با توجه به زمینه کاری و خواسته شما برایتان (توسط طراحان  چاپ دینو) طراحی شود.

کارت ویزیت برای پزشکان: اثربخشی طراحی بر کسب و کار در حوزه پزشکی

در حال حاضر برای تمامی کسب و کارها استفاده از کارت ویزیت امری هم و ضروری به شمار می‌آید؛ چراکه یک روش تبلیغاتی مؤثر بوده و به راحتی می‌تواند شما را به مشتریانتان معرفی کند. در این میان، پزشکان نیز از جمله مشاغلی هستند که برای معرفی خود به بیمارانشان حتماً نیاز به استفاده از کارت ویزیت خواهند داشت. در واقع کارت ویزیت پزشک تأثیر زیادی در معرفی توانمندی‌ها و شناسایی پزشکان داشته و می‌تواند به بیماران و مراجعه کنندگان هر اطلاعاتی را که در مورد پزشک نیاز دارند، بدانند به خوبی اطلاع رسانی کند.
با توجه به اینکه کارت ویزیت پزشکی یکی از مهم‌ترین ابزارهای ارتباطی در حوزه پزشکی محسوب می‌شود، در صورتی که شما هم به نحوی با بیماران سروکار دارید یا می‌خواهید یک کارت ویزیت آماده پزشکی متناسب با تخصص خود سفارش دهید و به دنبال یک مرکز معتبر برای چاپ می‌گردید، در این مطلب با ما همراه باشید تا در کنار بررسی نکات مهم و تأثیرگذار برای طراحی کارت ویزیت مخصوص پزشکان، شما را با یکی از بهترین مراکز چاپ و طراحی کارت ویزیت آشنا کنیم.

برای طراحی کارت ویزیت پزشکی دانستن چه نکاتی لازم و ضروری است؟

همانند بسیاری از مشاغل، پزشکان نیز برای معرفی حرفه و کسب و کار خود، نیاز به تبلیغات و بازاریابی دارند و لذا کارت ویزیت می‌تواند تأثیرگذارترین روش بازاریابی باشد. البته باید در نظر داشته باشید کارت ویزیت مخصوص پزشکان با کارت‌های ویزیت مشاغل دیگر متفاوت است، بنابراین باید به گونه‌ای طراحی شود که بتواند اطمینان و باور را به افراد القا کند. مطمئناً اگر کارت ویزیت برای پزشکان دارای طراحی درست و سنجیده‌ای باشد، افراد با دیدن آن می‌توانند دید خوبی نسبت به پزشک مورد نظر خود و تخصص او پیدا کنند و این امر اثرگذاری کارت ویزیت را نشان می‌دهد.
همچنین، برای اینکه کارت ویزیت پزشکان از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد، لازم است به دو عامل مهم رعایت استانداردهای طراحی و چاپ و همچنین به کار گیری مواد و متریال مناسب توجه شود، چراکه معمولاً بیماران و مراجعه کنندگان به مطب پزشکان، همیشه کارت ویزیت پزشک مورد نظر خود را در کیفشان قرار می‌دهند و با خود حمل می‌کنند، بنابراین لازم است حساسیت بیشتری برای طراحی کارت ویزیت آماده پزشکی خود داشته باشید.
به همین دلیل در ادامه به بررسی نکاتی می‌پردازیم که اگر شما آنها را در طراحی کارت ویزیت خود به کار بگیرید، بهتر می‌توانید خود را به بیمارانتان معرفی کنید.
اما نکات مهم در طراحی کارت ویزیت پزشکی شامل موارد زیر می‌شود:
• در طراحی کارت ویزیت پزشکی خود از المان‌های پزشکی استفاده کنید.
طراحی کارت ویزیت مخصوص پزشکان باید به صورتی انجام شود که افراد با نگاه کردن به آن، حتی بدون خواندن متن، به راحتی خدمات و کسب و کار شمار را تشخیص دهند، لذا برای این کار لازم است به سراغ المان‌های پزشکی بروید و از آنها در کارت ویزیت خود استفاده کنید. مثلاً اگر شما یک پزشک متخصص قلب هستید، بهتر است عکس یک گوشی که صدای قلب را با آن می‌شنود یا عکس یک نوار قلب را برای طراحی کارت ویزیت خود در نظر بگیرید. همچنین عکس دندان آسیب دیده یا لبخندهای زیبا برای طراحی کارت ویزیت دندان پزشکی؛ بنابراین باید المان‌ها را به گونه‌ای برای طراحی کارت ویزیت پزشکی خود انتخاب کنید که در همان نگاه اول معرف تخصص و حرفه شما به افراد باشند.
• در طراحی کارت ویزیت پزشکی خود از رنگ‌های آرامش بخش استفاده کنید.
افرادی که در هنگام بیماری یا مشکلات جسمی روحی به پزشک مراجعه می‌کنند، اغلب به دنبال آرامش هستند، بنابراین در طراحی کارت ویزیت پزشکان باید حس آرامش به بیماران منتقل شود که در این زمینه، بهترین گزینه استفاده از رنگ‌های سبز و آبی است تا احساس اعتماد و آرامش به افراد القا شود. به عنوان مثال، پزشکان متخصص اطفال از رنگ‌های شاد و کودکانه، داروسازان از رنگ قرمز، دندانپزشکان از رنگ سفید، متخصصان قلب و اعصاب از رنگ‌های سبز و آبی می‌توانند در طراحی کارت ویزیت خود استفاده کنند.
• در طراحی کارت ویزیت پزشکی خود از متن‌ها و نوشته‌ها به بهترین شکل ممکن استفاده نمایید.
هدف از طراحی کارت ویزیت مخصوص پزشکان این است که افراد با خواندن متن‌های نوشته شده بر روی آن، با تخصص شما بیشتر آشنا شوند و اگر نیاز بود به شما مراجعه کنند، لذا متن نوشته شده بر روی کارت ویزیت برای پزشکان بسیار مهم است. به همین دلیل بر روی آنها اطلاعاتی همچون نام و تخصص پزشک، روزها و ساعت‌های حضور پزشک در مطب، آدرس و شماره تلفن مطب، آدرس سایت و… نوشته می‌شود. حتی در صورت نیاز به نوبت دهی آنلاین، شما می‌توانید علاوه بر موارد ذکر شده، لینک و اطلاعات لازم دیگر را هم در اختیار افراد قرار دهید تا بیماران بتوانند نوبت خود را از طریق راه‌های ارتباطی برای مراجعه به پزشک دریافت کنند.
• در طراحی کارت ویزیت پزشکی خود به جنس آن توجه کنید.
اگرچه نسبت به دیگر روش‌های تبلیغاتی و بازاریابی طراحی کارت ویزیت آماده پزشکی بسیار کم هزینه می‌باشد، اما لازم است شما برای طراحی و چاپ آن هزینه بیشتری را در نظر بگیرید و کارت ویزیت خود را با جنس مرغوب‌تری به مرحله چاپ برسانید. یادتان باشد که به هر اندازه جنس کارت ویزیت شما باکیفیت‌تر باشد، به همان اندازه اعتبار حرفه و تخصص شما بالاتر خواهد بود. معمولاً کارت‌های ویزیت در جنس‌های مختلفی نظیر براق، سلفون مات، لمینت، لمینت برجسته، سوسماری و… تولید می‌شوند که افراد با در دست گرفتن آنها به خوبی متوجه تفاوت جنس خواهند شد، بنابراین هر چه جنس کارت بهتر باشد، تأثیرگذاری آن هم بیشتر می‌شود.
البته علاوه بر اینکه جنس کارت ویزیت مخصوص پزشکان می‌تواند بر روی مخاطب اثرگذار باشد، باعث دوام و ماندگاری بیشتر کارت هم می‌شود؛ چراکه اگر کارت ویزیت از جنس مرغوب و باکیفیتی تولید شده باشد، هم در برابر خط و خش، آب و رطوبت، تا خوردن، شکستگی و… مقاوم است و هم اینکه متن‌ها و نوشته‌های موجود بر روی آن ماندگارتر خواهند بود.
• در طراحی کارت ویزیت پزشکی خود به نوع چاپ آن توجه کنید.
بعد از اینکه تمام المان‌ها مثل متن، رنگ، جنس کارت و… را انتخاب کردید، طراحی کارت ویزیت شما به اتمام می‌رسد و حالا زمان چاپ آن فرا رسیده تا بعد از این مرحله تبلیغات خود را شروع کنید. لازم است بدانید برای چاپ کارت ویزیت دو روش چاپ دیجیتال و آفست وجود دارد که هر کدام از ویژگی‌ها و خصوصیات خاصی برخوردار هستند. مثلاً، چون در روش چاپ دیجیتال سرعت کار بالاتر است، مدت زمان کمتری طول می‌کشد تا کارت ویزیت چاپ شود و در اختیار شما قرار گیرد. علاوه بر این، نسبت به روش چاپ آفست، کیفیت چاپ در روش دیجیتال بالاتر است که این ویژگی می‌تواند بر روی کارت ویزیت پزشکی شما تأثیر بیشتری داشته باشد.
• در طراحی کارت ویزیت پزشکی خود به اندازه و ابعاد آن توجه کنید.
اندازه کارت ویزیت باید به گونه‌ای باشد که به راحتی در داخل کیف پول یا در دست جای بگیرید، بنابراین بهتر است به دنبال تغییر در ابعاد آن نباشید و برای کارت ویزیت پزشکی خود همان اندازه استاندارد را انتخاب نمایید. یادتان باشد که اگر سایز و اندازه کارت ویزیت استاندارد نباشد، ممکن است افراد از اینکه بخواهند کارت را در دستشان بگیرند، خسته شوند و به مرور از نگهداری آن خودداری کنند که این امر با هدف طراحی کارت ویزیت برای پزشکان یعنی معرفی حرفه و تخصص، همخوانی و سازگاری ندارد.
طراحی کارت ویزیت پزشکان با استفاده از روش‌های نوین و خلاقانه می‌تواند به پزشکان کمک کند تا در میان مراجعین و بیماران خود تأثیر بیشتری داشته باشند و با آنها ارتباط بهتری برقرار کنند، بنابراین اگر شما هم در حوزه پزشکی مشغول فعالیت هستید، لازم است به فکر چاپ و طراحی یک کارت ویزیت پزشکی خاص و متفاوت برای خود باشید و حتماً به یک مرکز معتبر به منظور چاپ و طراحی کارت ویزیت مراجعه نمایید.

برای چاپ و طراحی کارت ویزیت پزشکان به کدام مرکز معتبر مراجعه کنیم؟

در حال حاضر مراکز چاپ بسیاری در کشور وجود دارند که در زمینه چاپ انواع کارت ویزیت به ویژه کارت ویزیت برای پزشکان، دندانپزشکان، پرستاران، متخصصان پزشکی و… مشغول به فعالیت هستند. اما اگر شما به دنبال بهترین سایت چاپ کارت ویزیت می‌گردید که هم کارت ویزیت شما را در زمان کوتاه‌تری به دستتان برساند و هم اینکه کیفیت، ماندگاری و طراحی کارت ویزیت برایتان مهم است، پیشنهاد ما به شما مراجعه به مرکز تخصصی طراحی و چاپ دینو است.
از جمله محصولات ارائه شده گروه چاپ دینو در حوزه پزشکی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:
1. کارت ویزیت آماده پزشکی
2. کارت ویزیت پزشک
3. کارت ویزیت پزشکی
4. کارت ویزیت مامایی
5. کارت ویزیت فیزیوتراپی
6. کارت ویزیت پرستاری
7. کارت ویزیت تجهیزات پزشکی
8. کارت ویزیت پزشکان
9. کارت ویزیت دکتر
10. کارت ویزیت متخصص داخلی
11. کارت ویزیت چشم پزشکی
و در پایان، برای دیدن محصولات و تصمیم گیری بهتر در مورد کارت ویزیت مخصوص پزشکان، شما می‌توانید با کارشناسان چاپ و تبلیغات گروه دینو تماس بگیرید تا آنها شما را راهنمایی کنند. همچنین دیدن نمونه کارهای قبلی این مرکز در حوزه پزشکی می‌تواند کمک کننده باشد که برخی از آنها شامل موارد زیر می‌شود:
• نمونه کارت ویزیت پزشکی
• نمونه کارت ویزیت مامایی
• نمونه کارت ویزیت پزشک عمومی 

همچنین برای مشاهده طرح های آماده سرنسخه پزشکی نیز میتوانید به این صفحه مراجعه کنید.